«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لغو نمایشگاه خودرو دیترویت با افزایش شمار مبتلایان به کرونا

براساس آخرین آمار منتشر شده، تاکنون 644 هزار 71 نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و خسارات جانی و اقتصادی آن بسیار چشمگیر بوده و اکثر بازارهای جهانی نظیر خودرو را دچار مشکل کرده است. به تازگی مسئولان نمایشگاه خودرو دیترویت خبر لغو این رویداد خودرویی را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، براساس آخرین آمار منتشر شده، تاکنون 644 هزار 71 نفر  در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و خسارات جانی و اقتصادی آن بسیار چشمگیر بوده و اکثر بازارهای جهانی نظیر خودرو را دچار مشکل کرده است. کارخانه برخی از شرکت های خودروسازی نظیر هیوندای، فیات کرایسلر، رنو و فولکس واگن به دلیل شیوع این بیماری تعطیل شده است و به تازگی مسئولان نمایشگاه خودرو دیترویت خبر لغو این رویداد خودرویی را منتشر کردند.

قرار است که محل برگزاری نمایشگاه خودرو دیترویت به یک بیمارستان موقتی برای درمان بیماران کرونایی تبدیل شود. زمان برگزاری نمایشگاه بعدی در جون 2021 است که حاکی از فاصله 2.5 ساله از آخرین نمایشگاه بوده و در واقع بسیاری از روزنامه نگاران و برندهای خودرویی انتظار این رویداد را می کشیدند. نمایشگاه خودرو دیترویت تا سال گذشته در ماه ژانویه برگزار می شد اما سپس به ماه جون منتقل شد.

ایالت میشیگان آمریکا به شدت درگیر این بیماری بوده و تاکنون 4 هزار 650 نفر به کووید-19 مبتلا شده اند و 111نفر جان خود را از دست داده اند. خودروسازان آمریکایی طی هفته های اخیر مجبور به تعطیل کردن خط تولید محصولات خود شده اند.

نمایشگاه خودرو نیویورک نیز که قرار بود در ماه آوریل برگزار شود، تا ماه آگوست به تعویق افتاد و محل آن هم به یک بیمارستان موقت تبدیل شده است.نمایشگاه خودرو ژنو هم به دلیل ممنوعیت برگزاری گردهمایی بیش از هزار نفر براساس قانون دولت سوئیس در ماه مارس لغو شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193077
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه