«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لندروور دیسکاوری اسپرت بروزرسانی شد

شرکت خودروسازی لندروور از بروزرسانی دیسکاوری اسپرت خبر داد. این تغییرات با خواهر مدل دیسکاوری اسپرت، رنجروور ایوک مشترک بوده و شامل سیستم اینفوتیمنت جدید، پیشرانه الکتریکی و سیستم تهویه کابین می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی لندروور از بروزرسانی مجموعه دیسکاوری اسپرت خبر داد. این تغییرات با خواهر مدل دیسکاوری اسپرت، رنجروور ایوک مشترک بوده و شامل سیستم اینفوتیمنت جدید، پیشرانه الکتریکی و سیستم تهویه کابین می شود.

سیستم دیزلی 48 ولتی هیبریدی خفیف با نشان D165 وD200 برای این مدل در نظر گرفته شده است که مجهز به یک موتور 4 سیلندر دیزلی 2 لیتری با قدرت 161 و 201 اسب بخار است. هر دو در حالت استاندارد از سیستم AWD بهره می برنداما نسخه D165 مجهز به گیربکس دستی است و D200 از مدل 8 سرعته اتوماتیک استفاده می کند.

علاوه بر این، یک ورژن با عنوان دیسکاوری اسپورت بلک به این مجموعه اضافه شده است. این مدل براساس  R-Dynamic S بوده اما از تزئینات مشکی در داخل و خارج بهره برده است و مهندسان این شرکت برای این مدل یک پیشرانه 4 سیلندر توربو 2 لیتری به همراه سیستم هیبریدی خفیف در نظر گرفته اند که قادر به تولید 286 اسب بخار قدرت است.

قیمت دیسکاوری اسپرت بلک ادیشن هنوز مشخص نشده اما انتظار می رود که ارزشی بالاتر از 31,915 پوند داشته باشد.فناوری اینفوتیمنت دیسکو اسپرت از نسخه قدیمی سیستم تاچ پرو به آخرین سیستم لندروور یعنی فناوری Pivi تغییر پیدا کرده است.آپشن های  Pivi  وPivi Pro از منو ساده تر و سیستم رهیابی بهتری برخوردار بوده و به علاوه با اسپاتیفای موزیک سازگاری دارد.

سیستم تهویه و فیلتراسیون کابین یکی از دیگر از ویژگی های جدید است که می تواند ذراتی کوچک تر از 2.5 میکرون را فیلتر کند و در واقع 30 برابر کوچک تر ازیک تار مو انسان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200052
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه