میهن صنعت :

له شدن پژو 405 زیر کامیون 4 کشته برجای گذاشت

میهن صنعت : له شدن یک دستگاه پژو 405 زیر کامیون موجب کشته شدن 4 نفر از اعضای یک خانواده در جاده سرخس - مشهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور و لغزندگی جاده‌ها گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در اکثر جاده‌های استان‌های بوشهر، زنجان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری بارش باران جریان دارد و جاده‌ها لغزنده هستند.

وی یادآور شد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

همچنین سلبی در مورد تصادفات رخ داده در جاده‌های کشور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان مرکزی ساعت 22:10 روز دوشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور فرعی نراق در استان مرکزی 3 نفر کشته شدند.

به گفته وی، اداره راه و شهرسازی شهرستان دلیجان 50 درصد در امر ایمن سازی این جاده مقصر شناخته شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور افزود: ساعت 15دقیقه بامداد روز گذشته نیز بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید در محور خوزستان در استان چهارمحال و بختیاری 2 نفر کشته شدند.

سرهنگ لطیف، جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی نیز از وقوع یک فقره تصادف در جاده مشهد – سرخس و کشته شدن 4 عضو یک خانواده در این حادثه خبر داد.

این حادثه امروز بر اثر له شدن یک دستگاه پژو 405 زیر یک دستگاه کامیون رخ داد.

سرهنگ لطیف در گفت‌وگو با فارس خاطر نشان کرد: شدت حادثه به حدی بود که مأموران آتش نشانی با استفاده از دو دستگاه جرثقیل 25 تنی موفق شدند کامیون را از روی خودرو بلند کنند و جنازه 3 زن و یک مرد را از داخل آن خارج کنند.

سرهنگ قدرتی، فرمانده پلیس راه خوزستان نیز گفت: براثر برخورد یک دستگاه کشنده ولوو با پراید در محور اهواز – خرمشهر، راننده خودور پراید جان باخت و یک نفر دیگر ازسرنشیان پراید زخمی شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31253
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه