«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لوتوس اوورا 2020 معرفی شد

لوتوس بالاخره مدل جدید اوورا 2020 را معرفی کرد. این خودرو نزدیک به 10 سال بود که بدون تغییر باقی مانده بود و با همان مشخصات تولید می‌شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، لوتوس بالاخره مدل جدید اوورا 2020 را معرفی کرد. این خودرو نزدیک به 10 سال بود که بدون تغییر باقی مانده بود و با همان مشخصات تولید می‌شد. هرچند این خودرو همچنان بر روی همان پلتفرم و با همان چهره تولید می‌شود اما از نظر فنی اوورا 2020 تغییرات مثبتی داشته است.

پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری این خودرو 416 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در مدت زمان 3.8 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و بیشینه سرعت آن نیز به 303 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. لوتوس قیمت Evora 2020 را 96.950 اعلام کرده و از هم اکنون قابل خرید است.

اوورا 2020 کیت بدنه جدیدی دارد که شامل زیر سپر، ورودی‌های هوا، خروجی هوا فیبر کربن در پشت چرخ‌های عقب و دفیوزر جدید عقب می‌شود. رینگ‌های جلو 19 و رینگ‌های عقب 20 اینچی از نوع آلومینیوم به رنگ سیاه و در داخل خودرو نیز از تو دوزی آلکانترا استفاده شده است. اگر خریداران خواهان تودوزی چرم برای این خودرو باشند باید آن را به صورت سفارشی انتخاب کنند. با نصب پک کربن به قیمت 10 هزار دلار، 22 کیلوگرم از وزن خودرو به علت استفاده از مواد سبک برای پنل‌ها، سقف، طاقچه عقب، سپر و دفیوزر کاهش پیدا خواهد کرد.

اگر کیت اگزوز تیتانیومی 8 هزار دلاری نیز بر روی این خودرو نصب شود، 10 کیلوگرم دیگر از وزن این خودرو کاهش پیدا خواهد کرد. با نصب تمامی موارد بالا، وزن اوورا 1.408 کیلوگرم می‌شود که با توجه به قدرت و گشتاور خوب این کوپه انگلیسی، سواری لذت بخشی در انتظار راننده خواهد بود.

بیشترین کاهش وزن برای اوورا با نصب کیت اگزوز تیتانیومی اتفاق می‌افتد که 10 کیلوگرم را از روی اکسل عقب بر می‌دارد. اوورا را می‌توان به صورت 2+2 سفارش داد، اما با توجه به فضای کمی که این خودرو دارد نمی‌توان فضای بازی را برای سرنشینان عقب متصور شد. وظیفه انتقال نیروی تولید شده توسط یم گیربکس 6 سرعته دستی است اما در ازای پرداخت 2.700 دلار می‌توان گیربکس 6 سرعته اتوماتیک را برای این خودرو سفارش داد.

با گیربکس اتوماتیک 20 نیوتن متر گشتاور به این خودرو افزوده می‌شود اما 0.1 ثانیه نیز کندتر می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=181616
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه