«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لوکس سواری این بار با مینی ون

لکسس نیز در نمایشگاه شانگهای خودنمایی کرد و اولین مینی‌ون لوکس خود را در این نمایشگاه رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،این خودرو که بر پایه تویوتا Alphard ساخته شده است یک مینی ون بسیار لوکس محسوب می‌شود. نمای بیرونی LM همان آلفارد است با جلو پنجره و آرم لکسس و کمی تغییرات در نمای عقب خودرو که به صورت استادانه‌ای انجام شده.از آنجایی که ابعاد خودرو بزرگ است جلو پنجره این نمونه نیز بسیار بزرگ و کشیده است و در کنار المان‌های کرومی که در سر تا سر بدنه کار شده این خودرو از ابهت و لوکس بودن خاصی بهره می‌برد.

با وجود تغییراتی مانند استفاده از دو صندلی مبل مانند (که داخل آن برای راحتی بیشتر سرنشینان از فوم خاص پر شده) در قسمت عقبی که از امکاناتی مثل گرمکن، سردکن، ماساژور و تنظیمات برقی بهره می‌برد، تلوزیون 26 اینچی، دیوار جدا کننده سرنشینان، سیستم صوتی 19 بلندگو، یخچال 14 لیتری و یک صفحه نمایش لمسی بین دو سرنشین عقب برای کنترل کردن تلوزیون، صندلی، سیستم تهویه و سیستم صوتی، داخل خودرو از بیرون آن جذاب تر شده است. این خودرو به صورت سه ردیفه نیز قابل سفارش خواهد بود که بیشتر برای افراد ثروتمند که علاقه به مسافرت و یا گردش خانوادگی هستند مناسب خواهد بود.

این مینی ون در دو مدل LM350 و LM300h عرضه می‌شود که انتخاب بین دیفرانسیل جلو و یا چهارچرخ محرک بودن این مینی ون بر عهده خریدار است. قوای فنی این مینی ون در مدل 350 یک پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری و در مدل 300 یک پیشرانه هایبرید الکتریکی و یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری است.سیستم فنر بندی این خودرو از روی مدل ES برداشته شده تا این خودرو مانند یک کشتی بر روی آب شناور باشد. این خودرو از اواخر سال جاری به بازار کشور‌های آسیایی عرضه می‌شود و به گفته لکسس برنامه‌ای برای ارائه به بازار‌های جهانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=174998
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه