«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لکسس LS هیدروژنی شکار شد

در سال 2015 لکسس از یک مدل کانسپت هیدروژنی از LS با نام LF-CF رونمایی کرد. حالا عکس‌های جاسوسی این خودرو برای اولین بار منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در سال 2015 لکسس از یک مدل کانسپت هیدروژنی از LS با نام LF-CF رونمایی کرد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو توسط لکسس در حال توسعه و اخیرا یک دستگاه از آن با پوشش استاتری بسیار قوی در خیابان‌ها دیده شده است. شدت این پوشش به قدری است که نمی‌توان چیز خاصی از آن فهمید اما تنها گوشه‌ای از جلو پنجره و چراغ‌ها مشخص است که به آنها می‌پردازیم.

لکسس قطعا برای این خودرو یک جلو پنجره جدید طراحی خواهد کرد و در کنار آن نیز چراغ‌ها و سپر جلو تغییر می‌کند و امکان دارد این تغییرات بر روی LS 2021 نیز اعمال شود. پیشرانه هیدروژنی LS قطعا از نمونه استفاده شده بر روی تویوتا میرای که در سال 2014 به فروش می‌رسید پیشرفته‌تر و قدرتمند‌تر است. این دومین محصول تویوتا است که از سوخت‌های جایگزین برای حرکت استفاده می‌کند.

هنوز هیچ مشخصات فنی از این خودرو منتشر نشده است اما اگر بخواهیم خودمان این موضوع را تحلیل کنیم باید به این نکته توجه کنیم که اگر این خودرو از پیشرانه‌های تویوتا استفاده کند به صورت استاندارد سیستم چهارچرخ متحرک بر روی آن نصب خواهد شد. از نظر ابعاد نیز به علت اینکه سیستم‌های هیدروژنی و متعلقاتش فضای بیشتری را تصاحب می‌کنند باید دید که آیا این سدان بزرگ می‌تواند استایل 5 نفره بودن خود را حفظ کند یا خیر. این اولین بار بود که LS هیدروژنی در خیابان‌ها دیده شد و انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده عکس‌ها و خبر‌های بیشتری از این خودرو منتشر شود. این خودرو در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=181920
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه