میهن صنعت :

لکسوس LC 500 مدل 2018 را بشناسید

میهن صنعت : لکسوس LC 500 جدید، کوپه لوکس پرچم داری است که نسخه تولیدی LF-LC کانسپت این خودروساز محسوب می شود که در سال 2012 رونمایی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، لکسوس LC 500 جدید، کوپه لوکس پرچم داری است که نسخه تولیدی LF-LC کانسپت این خودروساز محسوب می شود که در سال 2012 رونمایی شده بود.

این خودروی 2+2 نشان دهنده تمایل این برند و رویکردی است که در آینده اتخاذ خواهد کرد.

تیم های مهندسی و طراحی برای ساخت این خودرو همکاری نزدیکی داشته اند تا ظاهر مناسب مدل کانسپت آن از بین نرود.

LC 500 دارای ساختاری جدید است که به منظور ارتقای دینامیک و عملکرد طراحی شده است. این ساختار جهانی که پلتفرم لوکس دیفرانسیل عقب پرمیوم نامیده می شود می تواند اساس خودروهای موتور جلو، دیفرانسیل عقب آینده این خودروساز باشد.

این خودرو با فاصله بین دو محور 2.8 متر و طول کلی 4.7 متر کمی کوچک تر از مرسدس بنز کلاس S کوپه است.

رینگ های 20 اینچی به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می شوند در حالی که نسخه های 21 اینچی نیز برای آن موجود هستند.
به گزارش خبرخودرو زیر کاپوت LC 500 موتور آشنای 5.0 لیتری V8 تعبیه شده است. اینموتور قدرت 467 اسب بخار و گشتاور 389 فوت پوند تولید می کند و به گیربکس تازه ساخته شده اتوماتیک 10 سرعته متصل است. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=80023
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه