«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لیست خودروهای گروه ب ام و در سال 2021

گروه خودروسازی ب ام و قرار است که مجموعه ای از محصولات جدید خود را در سال آینده به بازار معرفی کند و به همین دلیل در این بخش تلاش شده تا لیستی از خودروهای گروه ب ام و در سال 2021 در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، گروه خودروسازی ب ام و قرار است که مجموعه ای از محصولات جدید خود را در سال آینده به بازار معرفی کند و به همین دلیل در این بخش تلاش شده تا لیستی از خودروهای گروه ب ام و در سال 2021  در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. بسیاری از فعالان این بخش عقیده دارند که 2021 برای این گروه خودروسازی بسیار حیاتی و مهم است وقرار است که با دستی پر در این بازار حاضر شود.

یکی از مهمترین اخباری که در سال 2021 می تواند توجه رسانه ها و طرفداران گروه خودروسازی ب ام و را به خود جلب کند مربوط به معرفی و عرضه جدیدترین نسل از خودروهای الکتریکی این شرکت می شود که با عنوان ب ام و  iX و iX3 شناخته می شوند و نام آن ها در لیست خودروهای گروه ب ام و در سال 2021 به چشم می خورد.  ب ام و  iX یک شاسی بلند الکتریکی است که عنوان نخستین خودرو این شرکت آلمانی با فرمان شش ضلعی را یدک می کشد و از طراحی بسیار مدرن برخوردار است اما برخلاف پیچیدگی های ظاهری، کابین این خودرو الکتریکی طوری طراحی شده است که دسترسی به امکانات خودرو به آسانی انجام شود و به عبارت دیگر راحتی را برای سرنشینان فراهم کند.  با ده دقیقه شارژ سریع می توان مسافت 120 کیلومتری را طی کرد که برای خریداران این خودرو می تواند جالب توجه باشد.

همان طور که می دانید، ب ام و iX3 به عنوان نخستین شاسی ‌بلند برقی این شرکت شناخته می شود که براساس پلتفرم X3 عرضه شد و در حالی که تاکنون به تولید انبوه نرسیده است، شرکت ب ام و از معرفی مدل iX خبر داد اما انتظار می رود که در سال آینده شاهد حضور پر رنگ تر این دو مدل آلمانی در بازار جهانی باشیم. شرکت های خودروسازی با توجه به شیوع کرونا ویروس در سال 2020 با چالش های اساسی مواجه شدند و حتی بسیاری از نمایشگاه های خودرو و خطوط تولیدی آن ها تعطیل شد اما انتظار می رود که با عرضه واکسن کرونا این نگرانی ها در سال آینده کاهش یابد.

 لیست خودروهای گروه ب ام و در سال 2021 تنها محدود به معرفی خودروهای الکتریکی این شرکت نمی شود و عرضه نسل جدید دو مدل M3 و M4 نیز می تواند برای طرفداران جالب توجه باشد. با توجه به آخرین اخبار منتشر شده می توان انتظار داشت که در زیر کاپوت هر دو مدل یک پیشرانه 3 لیتری تویین توربو 6 سیلندر قرار می گیرد که قادر به تولید  479 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور است البته مدل کامپتیشن توانایی تولید 503 اسب بخار قدرت را دارد.

هاچ بک 128ti یکی از مدل های تازه وارد ب ام و خواهد بود که با هدف استفاده در سفرهای طولانی ‌مدت عرضه خواهد شد و برخلاف انتظارات از نوع دو دیفرانسیل نخواهد بود. هاچ بک 128ti در محدوده بی ‌ام‌ و سری 1 و کمی پایین ‌تر از مدل M135i xDrive قرار می گیرد که همانند M135i xDrive از پیشرانه دو لیتری توربوشارژر بهره می برد اما با این تفاوت که قادر به تولید 262 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور است. تیونر آلپینا نیز قرار است که در اوایل سال آینده مدل هیبریدی ملایم XD3 و هیولای XB7 را معرفی کند. برای اطلاع از مدل های دیگر این گروه خودرو سازی می توانید در ادامه به لیست خودروهای گروه ب ام و در سال 2021 و همچنین تصاویرجمع آوری شده نگاهی بیندازید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=205522
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه