«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

لیفان X50 دوست داشتنی اما کم فروغ

لیفان X50 در سال 94 و در نمایشگاه شیراز معرفی شد. خودرویی که مانند بسیاری از مدل‌های موجود بین کراس‌اوور و هاچ‌بک بودن گیر کرده است. طراحی X50 از نمای رو به رو شبیه به محصولات اُپل و در نمای عقب شبیه به آلفارومئو جولیتا است که باعث شده این خودرو از نظر بصری جذاب به نظر برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، لیفان X50 در سال 94 و در نمایشگاه شیراز معرفی شد. خودرویی که مانند بسیاری از مدل‌های موجود بین کراس‌اوور و هاچ‌بک بودن گیر کرده است. طراحی X50 از نمای رو به رو شبیه به محصولات اُپل و در نمای عقب شبیه به آلفارومئو جولیتا است که باعث شده این خودرو از نظر بصری جذاب به نظر برسد. در نمای جانبی این خودرو پیچیدگی خاصی ندارد و از طراحی ساده‌ای سود می‌برد. تنها نکته در این نما کوچک بودن رینگ خودرو است که اگر از سایز 17 اینچ استفاده می‌شد می‌توانست خودرو را اسپرت‌تر و جذاب‌تر از این حالت جلوه دهد.

طراحی داخل کابین، ساده اما ارگونومیک است که با نمای خارجی هماهنگی خوبی دارد. ادوات همانجا هستند که باید باشند و ار با آنها راحت است. نکته‌ای که بدو ورود نظر همگان را به خود جلب می‌کند پشت آمپر قرمز رنگ دور موتور است که در مرکز آن سرعت سنج دیجیتالی قرار دارد و در دوطرف آن نیز چراغ‌ها و نشانگر‌های اصلی خودرو آن را احاطه کرده است. زیر داشبورد و ابتدای کنسول مرکزی محفظه‌ای وجود دارد که می‌توانید لیوان، بطری و حتی گوشی همراه خود را درون آن قرار دهید که بسیار کاربردی خواهد بود. فضای کابین در قسمت جلو و عقب برای سرنشینان، حتی با بلندی قد 185 سانتی‌متر مناسب و جادار خواهد بود. فضای صندوق عقب نیز برای خانواده کم جمعیت مناسب به نظر می‌رسد و برای بدست آوردن فضای بیشتر در مواقع بارگیری می‌توان ردیف عقب را تا کرد تا فضای بیشتری حاصل شود.

پیشرانه این خودرو از نوع 4 سیلندر 1498 سی‌سی است که توان تولید 102 اسب بخار قدرت و 133 نیوتن متر گشتاور را داراست. این نیرو توسط یم گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب اولیه این خودرو در حد متوسطی قرار می‌گیرد اما بعد از اینکه این خودرو دور می‌گیرد می‌تواند در شتابگیری‌های ثانویه عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. مصرف سوخت این خودرو به صورت میانگین در هر 100 کیلومتر 6.5 لیتر است که X50 را به خودرویی اقتصادی تبدیل می‌کند.

این خودرو دارای امکانات ایمنی و رفاهی قابل قبولی مانند: ABS, EBD, BAS، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، 4 بلندگو، سیستم پخش CD با خروجی USB، AUX – کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، مجهز به سیستم ISOFIX – سنسور دنده عقب – صندلی چرمی – کامپیوتر سفری – رینگ آلومینیومی – Day Light – تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ های جلو – شیشه های جلو و عقب برقی – سان روف – رینگ 15 اینچ آلومینیومی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179606
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه