میهن صنعت:

مارادونا: حتی اگر قهرمان نشدیم مسی را سرزنش نکنیم

میهن صنعت: اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین از هموطنانش خواست که حتی در صورت قهرمان نشدن آرژانتین در برزیل، مسی را سرزنش نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است. آلبی سلسته با ستاره‌هایی همچون لیونل مسی، گونسالو هیگواین، دی ماریا و سرخیو آگرو از شانس‌های اصلی قهرمانی است.

 

لیونل مسی در چهار سال اخیر بهترین بازیکن فوتبال جهان بوده است. او بازی‌های درخشانی را برای تیم باشگاهی‌اش بارسلونا به نمایش گذاشته و با این تیم به هر آنچه که می خواسته دست یافته است، اما او در تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق نبوده و هنوز حسرت قهرمانی با این تیم در جام جهانی را می‌کشد.

 

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در گفت و گویی تلویزیونی از هموطنانش خواست که مسی را تحت فشار قرار ندهند. او گفت: تنها چیزی که الان می‌خواهم بگویم این است که حتی اگر قهرمان جام جهانی برزیل هم نشدیم، نباید مسی را سرزنش کنیم. اطمینان دارم که مسی عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی خواهد داشت. امیدوارم او با آرژانتین قهرمان شود و ما دیگر او را سرزنش نکنیم.

 

به گزارش (ایسنا)، مارادونا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت تیم ملی آرژانتین را برعهده داشت، اما تیم او با شکست سنگینی چهار بر صفر برابر آلمان از دور رقابت‌ها کنار رفت تا همه زبان به انتقاد از مسی و هم تیمی‌هایش بگشایند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=37178
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه