مازندران ، پيشگام اجراي طرح رابط صنعت در كشور

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از پيشگام شدن مازندران در اجراي طرح رابط صنعت در كشور ، خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، عباسعلی وفايی نژاد با اشاره به اهميت ارتباط مستمر و اطلاع رساني مناسب و بهنگام رويدادهاي بخش صنعت اظهار داشت : براي نخستين بار در سطح كشور ، استان مازندران پيشگام اجراي طرح رابط صنعت شده است .

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران افزود : اين طرح ، در راستاي حمايت و پشتيباني شركت شهركهاي صنعتي از واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان انجام خواهد شد و در اين رابطه ، اطلاع رساني لازم براي معرفي رابط صنعت ، با صاحبان صنايع صورت گرفته است .

وفايي نژاد گفت : شركت شهركهاي صنعتي با اجراي طرح رابط صنعت ، خواهد توانست رويدادهاي بخش صنعت از قبيل تسهيـلات و منابع مالي ، مشـاوره صنعتي ، نمايشگاه ها و بازار ، آموزش و پروژه هاي مطالعاتي را در كمترين زمان ، از طريق رابطين صنعت به اطلاع واحدهاي توليدي و صنعتي برساند .

وي افزود : با معرفي نمايندگان مطلع در امور صنايع توسط واحدهاي توليدي و با ايجاد تعامل ، همآهنگي ، همكاري و استفاده از همه پتانسيلها ، زمينه مناسب براي رشد و شكوفايي هرچه بيشتر واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان ، فراهم خواهد شد .

وفايي نژاد تصريح كرد : با ارائه بموقع اطلاعات درخواستي رابط صنعت ، اعم از آدرس پست الكترونيكي و شماره هاي تلفن همراه و نمابر ، مأموريتهاي شركت شهركهاي صنعتي در حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي ، با شرايط بهتري انجام خواهد شد تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به اين واحدها در سطح شهركها و نواحي صنعتي استان باشيم . 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7513
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه