«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ماکسیموس؛ گلادیاتور قدرتمند

درست است که فیات-کرایسلر برنامه‌ای برای تولید جیپ گلادیاتور هلکت ندارد اما این موضوع باعث نشده تا دیگر شرکت‌ها این ایده را عملی نکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، درست است که فیات-کرایسلر برنامه‌ای برای تولید جیپ گلادیاتور هلکت ندارد اما این موضوع باعث نشده تا دیگر شرکت‌ها این ایده را عملی نکنند.این پیکاپ که بر اساس رنگلر شکل گرفته است تغییرات زیادی در بخش فنی به خود دیده تا جایی که پیشرانه 707 اسب بخاری استاندارد این خودرو چندان به چشم نمی‌آید.این محصول شگفت‌انگیز کار دست هنسی است و اولین گلادیاتور 1000 اسب بخاری بر روی زمین به حساب می‌آید.

این پیک آپ ماکسیموس 1000 نام دارد و از یک پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری هلکت استفاده می‌کند که بر روی آن پکیج HPE1000 سوار شده است.این پیشرانه دستخوش تغییرات بسیاری شده و مواردی همچون ECU، رادیاتور و سیستم سوخت رسانی به منظور افزایش قدرت تعویض شده است.برای تنفس بهتر پیشرانه، سیستم اگزوز جدیدی از جنس فولاد زد زنگ بر روی خودرو قرار گرفت که هنوز فیلمی از صدای آن منتشر نشده است.

از نظر  ظاهر نیز گلادیاتور تغییرات جزئی مانند: سیستم تعلیق جدید و بلند‌تر، رینگ‌های 20 اینچی سفارشی، لاستیک‌های آفرود بی اف گودریچ، سپر‌های جلو عقب جدید و چراغ‌های LED داشته است. برای خرید یک دستگاه گلادیاتور مکسیموس 1000 باید 200 هزار دلار کنار بگذارید زیرا هنسی اعلام نکرده که این رقم برای خودرو یا پکیج اضافه شده بر روی آن است. جان هنسی در خصوص این خودرو گفته است: مشتریان ما خواهان خودرویی منحصر به فرد و هیجام انگیز در زمینه رانندگی خارج جاده و داخل جاده هستند.از این خودرو تنها 24 دستگاه تولید خواهد شد  و در هر ماه 2 دستگاه از آن به بیرون می‌آید که نشان دهنده خاص بودن آن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177682
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه