مجري سرشناس به ميز محاكمه رسيد

مجري سرشناس تلويزيون كه متهم است دختري را به بهانه ازدواج فريب داده و با او رابطه برقرار كرده است، روز گذشته مقابل قضات شعبه ۷۸ دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه ايستاد.


به گزارش ميهن صنعت، مجري سرشناس در راهروي دادگاه  گفت: ادعاهايي را كه عليه او مطرح مي‌شود، قبول ندارد. همسر اين متهم نيز گفت: من به شوهرم اطمينان دارم و او مرتكب اين اشتباه نشده است.
پرونده اين مجري سرشناس از اول آبان ماه امسال و همزمان با شكايت دختر دانشجو در شعبه ۷۸ دادگاه كيفري استان تهران به جريان افتاد. دختر جوان در شكايت خودش مطرح كرده، ارتباط تلفني‌اش از سال ۸۸ آغاز شده است. دختر ۲۹ ساله مي‌گويد: براي اينكه حاجتي داشتم و مي‌خواستم در روزهاي عرفه اين مرد كه در مراسم حاضر بود، واسطه شود و نام مرا هم در سرزمين وحي بخواند با او تماس گرفتم. بعد از اولين تماس، وي با اصرار از من خواست دوباره با او تماس بگيرم. من هم مطابقه خواسته او چند بار ديگر هم در حالي كه او در سرزمين وحي حاضر بود، تماس گرفتم. مجري سرشناس به من گفت صداي من شبيه صداي نامزدش است كه او را در جريان حادثه‌اي از دست داده است.

به نوشته جوان، شاكي ادامه داد: تحت‌تأثير حرف‌هايش قرار گرفتم و هر بار كه با او حرف مي‌زدم، احساس آرامش مي‌كرد تا اينكه مناسك حج تمام شد و مجري سرشناس به ايران بازگشت. او قبل از رسيدن به فرودگاه از من خواست به استقبالش بروم. تأكيد كرد كه خودش هيچ‌گاه رانندگي نمي‌كند و من هم بعد از اينكه مشخصات ظاهري خودم را به او دادم (چون تا آن وقت مرا نديده بود) با خودروي شخصي‌ام به استقبالش رفتم. وقتي در فرودگاه با او روبه‌رو شدم به من گفت چهره من هم شبيه چهره همان دختر مورد‌علاقه‌اش است كه فوت شده است!

شاكي ادامه داد: برايم عجيب بود كه هيچ‌كس از اعضاي خانواده‌اش در فرودگاه به استقبالش نيامده بود. بعد هم او را به خانه‌اش رساندم.

  دختر جوان ادامه داد: وي از من مي‌خواست در سفرهاي كاري ياغيركاري كه در برخي شهرستان‌ها داشت، همراهي‌اش كنم و در جريان همين سفرها كه در كيش يا مشهد بود، در هتل با من رابطه برقرار كرد. وي ادامه داد: مجري سرشناس هيچ‌گاه مرا از واقعيت زندگي‌اش با خبر نكرد. يك بار درخواست كرد برايش وام ۱۰۰ ميليوني از بانكي در مشهد بگيرم. به خاطر رابطه‌اي كه داشتم واسطه شدم و سفته‌هايش را هم ضمانت كردم اما وي بعد از گرفتن وام مرا تهديد كرد كه سفته‌ها را اجرا مي‌گذارد. در جريان همين كارها بودم كه متوجه شدم كه صاحب همسر و دو فرزند است. وقتي فهميد رازش را فهميده‌ام گفت، در آستانه جدايي از همسرش است اما فهميدم به من دروغ گفته است.

محاكمه
روز گذشته بعد از اينكه قاضي باقري رسميت جلسه را اعلام كرد، دختر جوان از مجري سرشناس به اتهام فريب دادن و رابطه پنهاني شكايت و براي متهم درخواست مجازات كرد. مجري سرشناس ارتباط خودش را انكار كرد و به قضات دادگاه گفت: من با شاكي پرونده رابطه برقرار نكرده‌ام. تنها در جريان يك سفر كاري براي گرفتن وام با او آشنا شدم اما رابطه‌اي با هم نداشتيم.

قاضي باقري بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم با اعضاي دادگاه وارد شور شد. پدر شاكي نيز در حاشيه دادگاه به خبرنگار ما گفت: مجري سرشناس يك بار همراه دخترم به خانه ما آمد. دخترم در يكي از بانك‌ها واسطه شده و براي او وام ۱۰۰ ميليون توماني گرفته بود و آن روز هم براي انجام مراحل كاري به خانه‌ام آمده بود. دخترم در جريان سفري كه مجري به سرزمين وحي داشت با او تلفني حرف زده بود. بعد هم خودش را مردي مجرد معرفي كرد. دخترم وقتي متوجه شد مجري معروف موقعيت مالي و اجتماعي خوبي دارد، به درخواست او خواست كه با وي ازدواج كند اما مجري او را فريب داد.
وي گفت: به درخواست دخترم از مجري شكايت كرديم و منتظر صدور رأي هستيم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7340
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه