میهن صنعت :

محاکمه سرایداری که دختر جوان را به چاه انداخت

میهن صنعت : مرد شیشه‌ای که دختر هم‌پاتوقی‌اش را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود به اعدام محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جسد دختر شیشه‌ای از یک چاه در نمایشگاه خودرو بیرون کشیده شد.
هشت شهریور ماه سال 90 بود که پدر و مادر نگران دختر 31 ساله ای به نام مینا به کلانتری 169 مشیریه مراجعه و اعلام کردند دخترشان چند روزی است با پرایدش از خانه خارج شده و بازنگشته است.

تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد و با گذشت 33 روز در حالی که پلیس به دنبال سرنخی برای افشای این راز بود پراید مینا از سوی کلانتری 118 ستارخان شناسایی شد.

پلیس در ادامه تحقیقات دریافت مینا شیشه‌ای بوده و گاهی به یک نمایشگاه خودرو در میدان آزادی سر می‌زد و با سرایدار این نمایشگاه در ارتباط بود اما هنگامی که پلیس به نمایشگاه مراجعه کرد، دید سرایدار 35 ساله به‌نام عبدالله‌ شش شهریور ماه یعنی دو روز پیش از مراجعه پدر و مادر مینا به پلیس از نمایشگاه تسویه‌حساب کرده است. همین مسأله کافی بود تا فرضیه انجام جنایت توسط این سرایدار قوت بگیرد، از این رو تحقیقات برای یافتن سرایدار آغاز شد.دنبال‌کردن ردپاها، پلیس را به ساختمان نیمه‌کاره‌ای در مهرآباد رساند و عبدالله که در ساختمان مشغول به‌کار شده بود در 28 آبان‌ماه از سوی پلیس دستگیر شد. این سرایدار در بازجویی‌ها گفت: من و مینا هر دو به شیشه اعتیاد داشتیم و وقتی مشغول خرید مواد بودیم با هم آشنا شدیم، من به وی پیشنهاد دادم برای مصرف راحت مواد می‌تواند به پاتوق من در نمایشگاه بیاید و وی نیز هفته‌ای دو بار می‌آمد و با هم شیشه می‌کشیدیم.

وی در ادامه گفت: آخرین بار که مینا آمده بود حال خوشی نداشت و به‌دلیل مصرف بیش از اندازه مواد حالش بد شد و بعد جان باخت، من نیز به‌دلیل آن‌که بشدت ترسیده بودم وی را به چاهی که در نمایشگاه است انداختم و بعد هم تسویه‌حساب کردم و از این نمایشگاه بیرون آمدم.اعتراف‌های عبدالله، پلیس را بالای چاهی کشاند که جنازه مینا در آن پنهان بود.

در دادگاه

عبدالله در روز یکم دی ماه در شعبه 74 دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی عبداللهی و چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه رفت و در حضور پدر و مادر گریان مینا گفت: سوم شهریورماه یعنی روز جنایت مینا در حالی که خیلی عصبانی بود و حال خوشی نداشت به نمایشگاه آمد و درخواست پول کرد، من نیز که تاکنون چندین بار به وی پول داده بودم از این کار سر باز زدم و این مسأله وی را عصبانی‌تر کرد، به همین دلیل با لیوان به سرم ضربه زد و با چاقویی که به همراه داشت پایم را زخمی کرد. من نیز کنترلم را از دست دادم و چاقو را از دستش گرفتم و به سینه‌اش ضربه زدم.عبدالله ادامه داد: وقتی فهمیدم ضربه چاقو باعث مرگ وی شده ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کنم. برای همین فکری به سرم زد و برای خلاص شدن از جنازه‌اش که روی دستم مانده بود جسدش را داخل چاه نمایشگاه‌ انداختم.بنابر این گزارش، پنج قاضی عالیرتبه جنایی پس از محاکمه عبدالله، وی را به قصاص نفس و پرداخت دیه به‌خاطر جنایت بر میت محکوم کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=37543
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه