میهن صنعت:

محبوبترین رنگ‌های فورد موستانگ چیست؟

میهن صنعت: به هر حال، فورد موستانگ نماد خودروسازی عضلانی و اسپرت آمریکایی است و از همین روی نباید تعجب کنیم که خریداران بین المللی آن رنگ های خاص خود را به شرکت تحمیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،  شرکت فورد معروفترین و محبوب ترین رنگ‌های موستانگ را به صورت جهانی اعلام کرد.

بنا بر اطلاعات منتشرشده توسط خودروساز آمریکایی، دو رنگ از سوی خریداران موستانگ بیشتر پذیرفته شده است که عبارت است از مشکی و Race Red که در امریکا رنگ مشکی پیشتاز فروش موستانگ بوده است و رنگ متالیک مگنتیک ذر رذع ذئن ئ یاقوت قرمز نیز در رده سوم قرار گرفته است.

خریداران اروپایی رنگ Race Red را ترجیح داده و مشکی خالص نیز در رده دوم قرار گرفته است و در رده سوم نیز آبی عمیق قرار گرفته است.

و البته متعجب نمی‌شویم که بدانیم رنگ قرمز هم در چین دارای محبوبیت بسیار بالایی است و رنگ سفید اکسفورد در رده دوم و سیاه خالص در رده سوم قرار گرفته است که در همین رابطه فورد اعلام کرده است که در حدود ۳۵ درصد از تمام سفارشات موستانگ در چین برای رنگ قرمز است.

به گزارش خودروسازی، به هر حال موستانگ یکی از مدعیاند برترین خودرو اسپرت در آمریکا است که در ماه گذشته ۳۲ درصد فروش را به خود اختصاص داده بود و البته جالب است بدانید که خریداران خودروهای آمریکایی موستانگ سفید را در صورت خرید بیشتر ترجیح می‌دهند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=71138
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه