میهن صنعت :

محصولات اروپایی زامیاد در راه بازار

میهن صنعت : شرکت زامیاد از پیش فروش تعداد محدودی انواع خودروهای سنگین در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش «میهن صنعت»، حمید ترکی مدیر بازاریابی این شرکت اظهار داشت: با تلاش شرکت زامیاد و علیرغم محدودیتهای موجود تعداد محدودی اقلام منفصله خودروهای سنگین ایویکو که در حال ورود به کشور می باشد، تولید و به زودی به بازار عرضه می گردد.

وی با یادآوری سابقه 20 ساله همکاری زامیاد با ایویکو در ایران افزود: محصولات ایویکو که توسط زامیاد تولید و عرضه می شوند سابقه بسیار خوبی از لحاظ کیفیت، دوام و قدرت دارند و متقاضیان بسیاری اعم از شرکتها، سازمانها و مشتریان حقیقی برای این محصول وجود دارد.

ترکی با اشاره به کمبود محصولات اروپایی در بازار و تقاضایی که برای این محصولات وجود دارد اظهار امیدواری این خودروها که کشنده و شاسی باری و میکسر هستند و سابقه بسیار خوبی نیز در عرصه حمل و نقل کشور دارند بتوانند پاسخگویی بخشی از این تقاضای بازار باشند.

مدیر بازار یابی زامیاد در پایان بر عزم راسخ زامیاد در گسترش فعالیتهای خود در عرضه خودروهای تجاری تاکید کرد و افزود: این شرکت علیرغم فشارها ومحدودیتهای موجود، روند رو به رشد خود را متوقف نکرده و برنامه های توسعه ای بسیاری را اجرا نموده است به طوریکه بازار خودروهای تجاری کشور به زودی شاهد ورود محصولات جدید و متنوع این شرکت در بخشهای مختلف بازار خواهد بود که جزئیات آن در آینده نزدیک منتشر می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9723
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه