میهن صنعت :

محمود مقدم مديرعامل شرکت توليد قطعات خاور شد

میهن صنعت : در حكمی از سوی مهندس مهدي يونسيان مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل، مهندس محمود مقدم به عنوان مديرعامل و عضو هيات مديره شرکت توليد قطعات خاور منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در حكم انتصاب مقدم آمده است: اميدوارم به عنوان امين شركت ايران خودرو ديزل ضمن رعايت قوانين و مقررات كشور و استفاده از اختيارات حاصل از اساسنامه شركت، همراه با ساير اعضاي هيات مديره در انجام صحيح مسووليت‌هاي محوله موفق بوده و در پيشبرد اهداف شركت نهايت كوشش و جديت را به عمل آوريد.

در مراسم معارفه مهندس مقدم و توديع مهندس زاهدي كه با حضور مهندس ملكي قائم مقام مديرعامل ايران خودرو ديزل در امور شركت‌ها برگزار شد، مهندس محمود مقدم ضمن تشکر از اعتماد مدير عامل شرکت ايران خودرو ديزل، اعلام كرد: امیدوارم امانت‌دار خوبی بوده و با رهنمودهای مدیرعامل محترم، دانش و ظرفیت موجود در گروه و همیاری همكارانم بتوانم در تعالی شرکت توليد قطعات خاور موثر باشم.

در مراسم معارفه مهندس مقدم، مهندس ملکي نيز با ابراز خرسندي از تجارب و سوابق مهندس مقدم در صنعت خودرو، تغيير و تحول در مديريت‌ها را لازمه پيشرفت و ترقي شرکت‌ها دانست و از انتصاب مهندس زاهدي‌فرد به سمت مديرعامل شرکت ايران خودرو خراسان نيز به نيکي ياد و براي او آرزوي موفقيت كرد.

محمود مقدم داراي مدارک تحصيلي مهندسي مکانيک از دانشگاه فردوسي و فوق ليسانس مديريت اجرايي و در حال تحصيل در مقطع دکتراي مديريت و اقتصاد است. در سوابق كاري او مدير عاملي و عضويت هيات مديره شرکت قطعات محوري خراسان، مديرعاملي و عضويت هيات مديره شرکت پارت‌سازان، ‌رياست هيات‌مديره JKS، قائم‌مقامي مديرعامل در امور بازرگاني شرکت رينگ‌سازي، معاونت مهندسي شرکت رينگ‌سازي مشهد و همچنين  مدير پروژه‌هاي خط رنگ کاتديک، ‌خط توليد تيوبلس و توليد رام پژو 206 ديده مي‌شود

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48207
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه