میهن صنعت :

محوریت برنامه‌های 92 تام ایران خودرو

میهن صنعت : تام ایران‌خودرو با توجه به نگاه ویژه‌ای كه به حضور در صنایع غیر خودرویی در چند سال اخیر پیدا كرده، در نظر دارد برای سال 1392، توجه خاصی به این بازار اختصاصی، در كنار صدور خدمات فنی و مهندسی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علی شیخ زاده با بیان این مطلب خاطرنشان كرد: تام به عنوان یك شركت ارایه خدمات فنی و مهندسی سال گذشته ثابت كرد غیر از صنایع خودرویی كه در آن به یك برند تبدیل شده، در صنایع غیرخودرویی نیز می‌تواند به همین اثربخشی دست یابد كه این مهم سال گذشته تا حدودی در صنایع معدنی، نیروگاهی، ریلی، رباتیك و نفت و گاز محقق شد.

وی افزود: امسال نیز با انرژی مضاعف،‌ سعی داریم نگاه عمیق‌‌تری به توسعه كسب و كار غیرخودرویی و در كنار آن صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج كشور داشته باشیم.

شیخ زاده ادامه داد: با توجه به نیازی ارزی كشور و لزوم تامین مالی برای پروژه‌ها و با توجه سیاست‌های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، خودكفایی در پروژه‌ها و ارزآوری از برنامه‌های اصلی‌ تام در سال پیش روست.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی و ملی كه هم اكنون تام ایران خودرو مجری انجام آنهاست، یادآور شد: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، انتظار حمایت هرچه بیشتر از شركت‌های داخلی و تسهیل شرایط عمومی كسب و كار برای آنها را داریم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15848
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه