رئیس پلیس راه شرق استان تهران :

محور هراز به علت بارش باران و برف لغزنده است

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش باران و برف در محور هراز خبر داد و گفت: به علت بارش در این منطقه محور هراز لغزنده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  سرهنگ ایرج کهریزی، ، در خصوص شرایط جوی و تردد در محور هراز اظهار داشت: این محور به علت بارش باران و برف لغزنده می‌باشد و توصیه می‌شود هم‌وطنان با به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، زنجیر چرخ، پوشاک گرم و باک پر خودرو وارد محورهای کوهستانی شوند.

کهریزی با تاکید بر اینکه مردم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند افزود: در صورت نیاز به تردد و حضور در جاده باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی ایمن کنند.

وی با اشاره به اینکه در آغاز بارش‌های پاییزی هستیم بیان داشت: از رانندگان می‌خواهیم هنگام رانندگی حد فاصله میان خودرو خود و دیگر خودروها را رعایت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مشکلی برای خود و شهروندان و مسافران ایجاد نکنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: همچنین از مسافرین و رانندگان می‌خواهیم با پلیس و عوامل راهداری نهایت همکاری را داشته باشند.

کهریزی عنوان داشت: در حال حاضر شاهد ترافیکی روان و سبک در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، مسیر رفت و برگشت محور هراز هستیم.

وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و عادی گزارش شده اما در محدوده گردنه امام زاده هاشم با بارش شدید باران و برف مواجه هستیم که با حضور عوامل راهداری و پلیس راه تردد بدون مشکل برقرار است./مهر

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=231463
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه