میهن صنعت :

محکومیت 17 میلیاردی وارد کننده خودرو در زنجان

میهن صنعت : مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 17 میلیارد ریالی وارد کننده خودرو در زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این شرکت واردات و صادرات بازرگانی استان زنجان با اخذ ارز دولتی اقدام به واردات خودرو می‌کرده است.

 

وی تصریح کرد: این شرکت متخلف پس از واردات خودرو آن‌ها را به قیمت آزاد به فروش می‌رساند، که یکی از شعب اداره کل تعزیرات این وارد کننده را به اتهام عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری محکوم به پرداخت جزای نقدی کرده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: بر اساس این حکم این شرکت متخلف به پرداخت 17 میلیارد و 42 میلیون و 462 هزار ریال جزای نقدی محکوم شده است.

 

*محکومیت 610 میلیونی برای پرونده عرضه خارج از شبکه نفت در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به بررسی پرونده دیگری از یکی از شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان اشاره داشت و گفت: این متخلف نیز به اتهام عرضه خارج از شبکه 15 هزار لیتر نفت کوره به پرداخت 619 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی ادامه داد: سوخت‌های مکشوفه با نظر کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در انبار نفت این شرکت تخلیه می‌شود تا در شبکه عرضه شود .

عزیزپور در بخش دیگری از سخنان خود به محکومیت قاچاقچی یک هزار ثوب شلوار لی در استان نیز اشاره داشت و گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به موجب حکم قطعی قاچاقچی را به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت مبلغی بالغ بر 67 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی محکوم کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14397
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه