معاون امورمشتریان شرکت مخابرات:

مخابرات به مشتریان خود در ازای بروز مشکل خسارت می دهد

معاون امورمشتریان شرکت مخابرات از تدوین برنامه های متعدد این شرکت برای افزایش رضایت مردمی در سال آینده خبر داد و گفت: سامانه ای برای پرداخت خسارت به مشتریان در قبال بروز مشکل در خدمات طراحی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، 'داود زارعیان' در گفت و گو با ایرنا افزود:سامانه پرداخت خسارت سبب خواهد شد، برطرف کردن مشکل ها به زمانی کمتر از دو ساعت برسد و همین امر رضایت بیشتر مردم را به همراه خواهد داشت.
معاون شرکت مخابرات از طراحی برنامه های این شرکت در سال آینده برمحوریت مشتری خبرداد و گفت:برای تحقق آن ها دو برنامه اساسی طراحی شده تا بتواند رضایت مشتریان را تامین کند.
مدیرکل روابط عمومی سابق شرکت مخابرات ایران، اقدام برای تسریع در واگذاری تلفن ثابت را یکی از برنامه های طراحی شده دانست تا در سراسر کشور فرآیند واگذاری به روز شود و علاوه برآن واگذاری اینترنت پرسرعت (ADSL) با توجه به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به حداکثر میزانی برسد که سهم مخابرات است .
به گفته وی، اجرای حدود 18 برنامه در امور مشتریان، گام دوم شرکت مخابرات برای رضایت مشتریان است که تلاش می شود در جهت کیفیت رضایت مشتری و همین طور افزایش ارتباط و تعامل با مشتری قدم برداشته شود.
زارعیان ایجاد مرکزهای تماس( کال سنتر) متمرکز را از دیگر برنامه های طراحی شده برای سال آینده توصیف کرد تا این مرکزها قابلیت ارایه سرویس از یک نقطه به سراسر کشور را داشته باشد.
معاون امورمشتریان شرکت مخابرات ایران ادامه داد:بحث ساده سازی ارایه خدمات را توسعه خواهیم داد و علاوه برآن فرآیند های پیچیده حذف می شوند و مشکل های کنونی مردم برطرف خواهد شد.
این مقام مسوول در شرکت مخابرات از طراحی برنامه ای ویژه برای مشتریان تجاری خبر داد که با اجرای آن پایدار بودن خدمات مورد نیازآنها محقق خواهد شد.
زارعیان از تلاش برای حذف اسناد در مرکزها خبرداد و این که دیگر مشتریان نیز نیازی برای ارایه اسناد نداشته باشند و گفت:امید است با هم زمانی افزایش توانمندی فنی و افزایش توانمندی ارتباط با مشتری بتوان رضایت مردم را به همراه آورد .
تازه ترین گزارش دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد در فاصله زمانی پایان مهرماه تا پایان آذرماه امسال 50 هزار و 306 شماره تلفن ثابت به مجموع شماره تلفن های دایری کشور اضافه شده است.
ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور تا پایان آذرماه امسال 38.52 درصد اعلام شد، در حالی که این رقم تا پایان مهرماه 38.21 درصد بود که نشاندهنده رشد ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور است.
همچنین شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان آذرماه امسال به 9 میلیون و 318 هزار و 943 مشترک رسید.
شمار تلفن های همگانی ثابت کشور تا پایان آذرماه امسال نیز 121 هزار و 443 دستگاه اعلام شد؛ درحالی که این میزان تا پایان مهرماه 124 هزار و 57 دستگاه بود که نشاندهنده کاهش 2هزار و 614 دستگاهی تلفن همگانی است که شاید بتوان یکی از دلایل آن را افزایش میزان استفاده مردم از تلفن همراه دانست.
همچنین 49 هزار و 14 روستا تا پایان آذرماه امسال از تلفن ثابت برخوردار شدند. این آمار در پایان مهرماه 48 هزار و 33 روستا بود.
چندی پیش شرکت مخابرات ایران شمار تلفن های نصب شده تا پایان مهرماه امسال را 35 میلیون و 139 هزار و 554 شماره اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=116768
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه