«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مدل 2020 پورشه ماکان GTS با قدرت بیشتر معرفی شد

شرکت خودروسازی پورشه به دنبال گسترش خط تولید خودرو ماکان بوده و به همین منظور از عرضه ماکان GTS در سال 2020 خبر داد که در واقع بین دو مدل ماکان S و توربو قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی پورشه به دنیال گسترش خط تولید خودرو ماکان بوده و به همین منظور از عرضه ماکان GTS در سال 2020 خبر داد که در واقع بین دو مدل ماکان S و توربو قرار دارد.

پیشرانه این خودرو ارتقا یافته و به علاوه، شاهد تغییرات اندکی در ظاهر و فضای داخلی این محصول آلمانی خواهیم بود.

پورشه ماکان GTS سال 2020  از پیشرانه توئین توربوشارژر 2.9 لیتری وی6  با قدرت 375 اسب بخار و گشتاور 519 نیوتون متر بهره برده که در مقایسه با ماکان جی تی اس قبلی 15 اسب بخار قدرت بیشتری دارد. علاوه براین، نیرو از طریق گیربکس دو کلاچه  PDK  پورشه منتقل می شود.

این خودروساز آلمانی مدعی است که این خودرو تازه وارد می تواند در مدت زمان 4.7 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد که با تجهیز مدل GTS به پکیج Sport Chrono پورشه این مدت زمان تا 4.5 ثانیه کاهش می یابد. بیشینه سرعت ماکان GTS جدید برابر یا 162 مایل بر ساعت است. از امکانات استاندارد مدل 2020 ماکان GTS می توان از سیستم تعلیق هوا تطبیقی پورشه، رینگ های 20 اینچی RS Spyder Design، سیستم اگزوزاسپرت و دیسک های ترمز چدنی اشاره کرد.

المان های نمای جلو ماکان GTS جدید با رنگ مشکی عرضه می شود. کابین این خودرو میزبان صندلی های اسپرت با چرم آلکانترا، پنل کنسول مرکزی و نوار آلومینیومی به منظور ایجاد ظاهری اسپرت تر، شارژر وایرلس و سیستم صوتی Bose است.

مدل 2020پورشه ماکان GTS در تابستان سال آینده با قیمت 71,300 دلار به بازار معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189465
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه