«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مدل N-Line هیوندای i20 معرفی شد

مدل N-Line هیوندای i20 برای رقابت با پژو 208 GT و فورد فیستا ST-Line معرفی شد.این مدل با ظاهری تهاجمی تر با جزییات خاکستری و جلو پنجره ای مشکی، سپر اسپرت تر به همراه چراغ های مه شکن و البته اگزوز دو گانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدل N-Line هیوندای i20  برای رقابت با پژو 208 GT و فورد فیستا ST-Line معرفی شد.این مدل با ظاهری تهاجمی تر با جزییات خاکستری و جلو پنجره ای مشکی، سپر اسپرت تر به همراه چراغ های مه شکن و البته اگزوز  دو گانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کابین مدل N-Line هیوندای i20 با تغییراتی همراه شده که از جمله می توان به بهره بردن از صندلی های اسپرت و تزیینات قرمز رنگ بر روی فرمان و صندلی اشاره کرد.امکان انتخاب دو پیشرانه برای این محصول تازه وارد کره ای در نظر گرفته شده است.نخستین پیشرانه، نسخه بنزینی 1.4 لیتری MPI 4 سیلندر خواهد بود و می توان موتور توربوشارژر یک لیتری t-GDI سه سیلندر را نیز سفارش داد.

هر دو پیشرانه به فناوری هیبریدی میانه 48 ولتی مجهز هستند و به علاوه سیستم انتقال دستی هوشمند جدید هیوندای برای هر دو تدارک دیده شده است. تمامی مدل های استاندراد سری N-Line از رینگ های آلیاژی 17 اینچی، صفحه نمایشگر ابزار دیجیتالی و مجموعه ای از سیستم های کمک راننده و ایمنی بهره می برند.

مدل N-Line هیوندای i20 به عنوان یکی از جذاب ترین هاچ بک های بازار شناخته می شود که به نظر می رسد با قدرتی بیش از 200 اسب بخار آماده رقابت با همتاهای خود می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=201728
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه