مديران شركت‌هاي خودروسازي بزرگ به كميسيون صنايع فرا خوانده شدند

ميهن صنعت: اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در جلسه خود ضمن بررسي مباحث مرتبط به شهرك‌هاي صنعتي و آلايندگي‌هاي موجود مقرر كردند كه مديران شركت‌هاي خودروسازي بزرگ با حضور در جلسه كميسيون گزارشي را در اين زمينه ارائه كنند.


به گزارش « ميهن صنعت» مويد حسيني‌صدر در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته اين كميسيون مباحث مربوط به شهرك‌هاي صنعتي مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد پنجاه درصد درآمد حاصل از عوارض آلايندگي كه مربوط به شهرك‌هاي صنعتي است صرف كاهش آلايندگي، نصب دستگاه‌هاي كاهنده آلايندگي، ايجاد فضاي سبز، ايجاد تصفيه‌خانه و تكميل زيرساخت‌ها شود.

اين عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس تصريح كرد: مهم‌ترين مصوبه كميسيون در اين بخش اين بود كه در جلسات آتي مديران شركت‌هاي خودروسازي بزرگ از قبيل ايران خودرو، سايپا و ساير شركت‌ها در جلسه كميسيون حضور يافته و گزارشي از وضعيت و برنامه‌هاي آينده خود و كيفيتي كه بر روي ارتقاي محصولات در نظر دارند، ضمن بيان مشكلات‌شان ارائه دهند.

وي افزود: همچنين در اين جلسه كليات طرح يك فوريتي مديريت خدمات كشوري نيز مورد تصويب قرار گرفت و برخي جزئيات آن به جلسات آتي موكول شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3507
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه