میهن صنعت :

مديريت نقش اساسي در کيفيت محصولات خودروسازان دارد

میهن صنعت : عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي حضور مديران توانمند و کارکنان متعهد شرکت پارس خودرو در توليد محصولات با کيفيت و افزايش رضايت مشتريان اين شرکت را تاثير گذار دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، الياس طاهری، با توجه به برتري کيفي محصولات پارس خودرو در جدول ارزيابي کيفي خودروهاي داخلي اظهار داشت: قطعا مديريت نقش اساسي در کيفيت محصولات شرکت هاي خودروسازي دارد.

وي تصريح کرد: زماني که مديران شرکت هاي خودروسازي با همفکري و همراهي شرايط مناسبي را ايجاد کنند و از سويي کارکنان را با اقدمات کارشناسي و برنامه ريزي کيفي هدايت کنند قطعا مي توانند ضعف هاي موجود را برطرف کنند.

طاهري با اشاره به رتبه کيفي محصولات شرکت پارس خودرو در ميان توليدات داخلي گفت: صنعت خودرو ايران نشان داده که به لحاظ دانش و توان علمي با کاستي مواجه نيست و بعضا با تلاش متخصصان مختلف اقداماتي را انجام داده که به مراتب از محصول مشابه خارجي کيفيت بهتري را داشته است.

وي افزود: صنعت خودرو در اين سال ها از رشد خوبي برخوردار بوده و بررسي عملکرد سال هاي گذشته نشان از توسعه صنعت خودرو ايران دارد.

طاهري اضافه کرد: مديران خودروسازي قطعا با برنامه ريزي کيفي و استفاده از خلاقيت ها و تفکر علمي کارکنان خود مي توانند، ارتقاي سطح صنعت خودرو را در پي داشته باشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=18366
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه