آغاز تغییرات عمده در یک شرکت خودروسازی خصوصی

مدیرعامل جدید دیار خودرو منصوب شد

در جلسه امروز هیات مدیره شرکت دیار خودرو به منظور بهبود شرایط تولید و برنامه‌های آتی این مجموعه خودروسازی، سید غیاث الدین طاهری، به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از خودرونویس، شرکت دیار خودرو از ابتدای سال جاری با مشکلات متعددی در زمینه تولید و عرضه محصولات خود مواجه شده بود که به نظر می‌رسد با این تصمیم جدید هیات مدیره، برنامه‌های جدیدی برای برون رفت از مشکلات فعلی در نظر گرفته شده است.

** وی دارای مدرک دکترای مدیریت اجرایی دانشگاه نیس سوفیا آنتی پولیس فرانسه و دکترای مهندسی صنایع تولید و سیستم‌ها از دانشگاه واشنگتن آمریکا و همچنین فوق لیسانس تحقیقات مطالعات علوم مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه است.

** از دیگر سوابق علمی وی، تحصیلات در دیگر رشته‌هایی همچون مدیریت اجرایی با گرایش مدیریت تولید و عملیات، لیسانس شیمی صنعتی و تدریس در برخی از دانشگاه‌های معتبر دیده می‌شود.

** در سوابق تجربی سید غیاث الدین طاهری، عضویت در هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی، مدیریت پروژه قطب سوم خودروسازی کشور در مناطق آزاد و نایب رئیس هیات مدیره شرکت دیار خودرو می‌توان اشاره کرد.

** مدیرعامل جدید دیار خودرو پیش‌تر به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه صنعتی قطعات اتومبیل‌ ایران، مشاور عالی مدیرعامل شرکت گروه صنعتی رفاه، مشاور عالی مدیرعامل شرکت گروه صنعتی رفاه، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی آمیدکو، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت ایدم، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ایساکو کیش فعالیت کرده است.

** در دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی سید غیاث الدین طاهری، فعالیت در برخی دیگر از شرکت‌های قطعه‌سازی، خودروسازی و دیگر بنگاه‌های اقتصادی نیز دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیر دفتر ایران خودرو در چین، قائم مقام شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ادونس کنتیک مالزی و مدیرعامل شرکت گاماموتور و همچنین عضویت در هیات مدیره بسیاری دیگر از شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی دیده می‌شود.

**به گزارش خودرونویس، شرکت خودروسازی دیار خودرو که پیش از این به عنوان تولید کننده خودروهای چینی سنوا، سابرینا، هاوال و وانت وینگل در کشور شناخته می‌شد، براساس آمارهای منتشر شده طی ماه‌های اخیر هیچگونه تولیدی نداشته است و انتصاب سید غیاث الدین طاهری، با هدف برون رفت از این مشکلات و همچنین اجرای برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=103862
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه