میهن صنعت:

مدیرعامل و تیم فوتبال سایپا از موسسه محک بازدید کردند

میهن صنعت: مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سایپا به بیمارستان کودکان سرطانی رفته و از بیماران این بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،  به نقل از سایپا نیوز، اعضای کادر فنی و تیم فوتبال بزرگسالان سایپا البرز به همراه بیت اله رضایی، مدیرعامل و تنی چند از اعضای هیات مدیره و مدیران این باشگاه،  با حضور در موسسه خیریه محک ضمن بازدید از این موسسه ساعاتی را با کودکان سرطانی گذراندند.

در این بازدید  ابراهیم صادقی، نارنجی وفادار و همچنین میلاد میداوودی مهاجم سابق استقلال و ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس مورد توجه قرار گرفتند و اکثر کودکان بیمار بستری در این بیمارستان با دیدن میداوودی و شکوری کری استقلال و پرسپولیس را شروع کردند.

از حاشیه های این بازدید می توان به عیادت کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سایپا البرز از محمدحسین حیدری،‌ فرزند پرویز حیدری،‌ مدیرعامل اسبق این شرکت، که در بیمارستان محک بستری شده بود، ‌اشاره کرد.

گفتنی است،‌ مهرور رییس بیمارستان محک نیز در این مراسم توضیحاتی در خصوص نحوه احداث بیمارستان و نحوه پذیرش بیماران سرطانی ارایه داد و در پایان این دیدار مدیرعامل موسسه محک با مدیرعامل باشگاه سایپا دیدار کوتاهی داشت و از حضور تیم سایپا در بیمارستان تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=71299
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه