میهن صنعت:

مدیریت جهادی صنعت خودرو را نجات می‌دهد

میهن صنعت: عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری نقش موثری در بهبود وضعیت صنعت خودرو خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهروز مشهدی در گفت‌وگویی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهار کرد: مطمئنا مدیریت جهادی می‌تواند بسیاری از وابستگی‌های صنعت خودرو به خارج از کشور را کاهش دهد.

 

وی با بیان این‌که صنعت خودرو در حد لازم نسبت به قطعات خارجی بی نیاز نشده است، خاطرنشان کرد: مدیران صنعت خودرو می‌توانند با استفاده از نامگذاری سال جاری اقدامات موثری در راستای افزایش خودکفایی این صنعت انجام دهند.

 

عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: مدیریت جهادی به معنای خودباوری در تمام پرسنل صنعت خودروسازی از مدیران ارشد تا کارگران شاغل در خطوط تولید است.

 

مشهدی افزود: خودروسازان در صورت داشتن خودباوری لازم و به کار بستن مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری می‌توانند تا حد زیادی شرایط را نسبت به وضعیت فعلی این صنعت بهبود دهند.

 

به نقل از ایسنا وی با بیان این‌که مدیریت جهادی به معنای توجه به نیازمندی‌های اصلی صنعت خودرو است، ابراز امیدواری کرد در پایان سال جاری شاهد ثمرات مثبت این نوع مدیریت در شرکت‌های خودروسازی باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44968
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه