میهن صنعت :

مدیریت منطقی و علمی مهندس یکه زارع سرمنشاء تحولاتی جدی و موثر در ایران خودرو خواهد بود

میهن صنعت : عضو انجمن قطعه سازان با اشاره به آغاز برخی از تغییرات مدیریتی در شرکتهای خودروساز گفت : حضور مدیران منطقی و علمی قطعا در رشد و توسعه شرکتهای خودروسازی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو انجمن قطعه سازان با اشاره به آغاز برخی از تغییرات مدیریتی در شرکتهای خودروساز گفت : حضور مدیران منطقی و علمی قطعا در رشد و توسعه شرکتهای خودروسازی را به همراه خواهد داشت.

محسن رزم خواه افزود : امید است با تغییراتی که در سیستم مدیریت شرکتهای خودروساز صورت می گیرد بخشی از ضرر و زیان قطعه سازان جبران شود.

وی با تاثیر تغییرات مدیریتی در بهبود وضعیت صنعت خودرو نیز اظهار اشت : البته این امر بسته به دیدگاه مدیران جدید دارد چنانچه مدیران منطقی ، علمی و با تجربه جایگزین شوند قطعا رشد و توسعه شرکتهای خودروسازی را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه گفتگو با خبر خودرو، به تغییر مدیریت در شرکت ایران خودرو اشاره و تاکید کرد : مهندس یکه زارع ، مدیر عامل جدید شرکت ایران خودرو ، از مدیران خوب،منطقی و علمی است که قطعا حضورش در این شرکت سرمنشاء تحولاتی جدی و موثر خواهد بود.

وی افزود : یقینا مدیرعامل جدید ایران خودرو، برای جبران ضرر و زیان قطعه سازان ، راهکاری را طراحی و اجرا خواهند نمود تا این بخش از صنعت به حیات خود ادامه داده و به تدریج به دوران درخشان گذشته اش باز گردد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25145
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه