میهن صنعت :

مراسم تجليل از خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان برگزار شد

میهن صنعت :‌ اداره کل ورزش و جوانان طي مراسمي از اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان استان البرز، تجليل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طي مراسمي توسط اداره کل ورزش و جوانان و با حضور کردلو مديرکل روابط عمومي و روابط بين الملل استانداري البرز، عليرضا جوانمردي مديرکل ورزش و جوانان، قاسم پوستين دوز معاون توسعه امور ورزش، قدرت ا… شميراني معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل، حميد رضا رضايي مدير روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان و برخي از مسئولين استان و اداره کل ورزش و جوانان، از زحمات و تلاش هاي بي شائبه اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان تجليل و تقدير به عمل آمد.

در اين مراسم عليرضا جوانمردي مديرکل ورزش و جوانان استان البرز با تشکر و قدرداني از زحمات خبرنگاران اين حوزه، اظهار داشت: خبرنگاري شغلي پر زحمت، مقدس و تاثير گذار در جامعه است که در واقع خبرنگاران پاسداران حريم قلم و عرصه اطلاع رساني به مردم هستند.

وي ادامه داد: شأن و جايگاه شما عزيزان بسيار رفيع و بالاست و برگزاري چنين مراسم تنها به جهت تشکر از تلاش صلدقانه شما و يادآوري اين مسئله است که ما در حد توان و مقدورات خود قدردان زحمات خبرنگاران هستيم.

وي در پايان تصريح کرد: اميدواريم تعامل و همکاري بين اداره کل ورزش و جوانان و اصحاب رسانه و خبرنگاران بيش از پيش گسترش يابد و همه با هم حوزه ورزش و جوانان استان را در راه رشد، پيشرفت و ترقي ياري کنيم.

شايان ذکر است در اين مراسم باشکوه از حدود 100 نفر از مديران مسئول، سردبيران و خبرنگاران ورزشي استان البرز با اهداء هديه و لوح تقدير، تجليل به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=23451
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه