با حضور نمایندگان سازمان حمایت و وزارت صنعت؛

مراسم قرعه کشی فروش فوق‌العاده سایپا صبح امروز برگزار شد

مراسم قرعه کشی فروش فوق‌العاده سایپا صبح امروز ۱۸ خرداد با حضور نماینده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، نماینده دادستان کل کشور، نماینده پلیس امنیت اقتصادی، نماینده وزارت اطلاعات، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده بازرسی وزارت صمت و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  در ابتدای مراسم  دکتر باقری قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در خصوص تعداد شرکت کنندگان گفت: یک میلیون و هشتاد هزار نفر  در این طرح ثبت‌نام کردند و تنها کمتر از ۸ درصد حذف شدند. تنها یک میلیون نفر در قرعه کشی شرکت داده شده‌اند و تعداد خودرو‌های موجود ده هزار دستگاه خواهد بود.


وی در ادامه افزود: برخی‌ها می گویند خودروسازان اگر خودرو داشتند چرا معوقه‌های خود را تحویل ندادند؟  این اتفاق از بهمن تا الان انجام شده و ۱۲۳ هزار خودرو تحویل خریدارن شده است. از ابتدای سال تحویل خودرو ۵۵ درصد بیشتر از سال گذشته تحویل داده شده است. در این طرح تیبا با ۳۰۷ هزار و ۲۹ متقاضی در صدر قرار گرفت در حالی که تنها ۲ هزار دستگاه ظرفیت برای این خودرو در نظر گرفته شده بود.


بعد از تیبا معمولی، تیبا ۲ با ۲۹۶ هزار و ۹۴۲ متقاضی رتبه دوم و به ترتیب ساینا، وانت ۱۵۱، نیسان دوگانه سوز، پیک‌اپ ریچ و نیسان دیزل قرار گرفتند. بعد از این طرح راس ساعت ۲ سایت باز و پیش فروش ۴۰ هزار دستگاه خودرو آغاز خواهد شد. در این طرح ۹ مدل عرضه خواهد شد که شاهین، ساینا سال و کوییک سال سه محصول جدید سایپا نیز برای اولین بار در این طرح حضور دارند.

شاهین در این طرح با قیمت علل حساب ۸۰ میلیون ثبت‌نام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196545
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه