«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مرسدس بنز AMG GT R Pro موفق به کسب زمان 7:04 در نوربرگرینگ شد

مرسدس بنز AMG GT R Pro که به تازگی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 معرفی شده بود موفق به ثبت زمان 7 دقیقه و 4 ثانیه ای در پیست نربرگرینگ شد که اگرچه به لامبورگینی اونتادور اس وی نمی رسد ولی دستیابی به چنین زمانی یک رکورد فوق العاده محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مرسدس بنز AMG GT R Pro که به تازگی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 معرفی شده بود موفق به ثبت زمان 7 دقیقه و 4 ثانیه ای در پیست نربرگرینگ شد که اگرچه به پای لامبورگینی اونتادور اس وی نمی رسد ولی دستیابی به چنین زمانی یک رکورد فوق العاده محسوب می شود.

نسخه معمولی این گرند توریسمو آلمانی چهار سال پیش در چنین روزهای معرفی و به بازار عرضه شد.هم اکنون نسخه لیمیتد ادیشن آن با نام AMG GT R Pro معرفی شده است که به دلیل تغییرات اعمال شده حدود 30 هزارپوند از نسخه معمولی گران تر بوده و با قیمتی معادل 170 هزار پوند به فروش خواهد رسید.

در این نسخه ستون ها تقویت شده و این خودرو علیرغم استحکام بیشتر، وزن سبک تری دارد که باعث شده تا در پیست عملکرد بهتری داشته باشد.

به تازگی نیز این خودرو در پیست نوربرگرینگ آلمان آزمایش شده است و رکورد 7 دقیقه و 4 ثانیه را از خود به جای گذاشته است که دیدن ویدیو آن خالی از لطف نیست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167821
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه