«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مرسدس AMG GLE 53 رونمایی شد

خودروساز مرسدس از مدل تازه نفس خود با عنوان AMG GLE 53 رونمایی کرد. این کراس اوور آلمانی با ظاهر جذاب خود مجهز به پیشرانه ی 3 لیتری توربوشارژر و سیستم هیبریدی با قدرت 435 اسب بخار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  خودروساز مرسدس از مدل تازه نفس خود با عنوان AMG GLE 53 رونمایی کرد. این کراس اوور آلمانی با ظاهر جذاب خود مجهز به پیشرانه ی 3 لیتری توربوشارژر و سیستم هیبریدی با قدرت 435 اسب بخار است.

نمای خارجی این خودرو تازه وارد بسیار شبیه به مدل های استاندارد GLE است و تنها از تغییرات آن می توان به جلوپنجره ای پانامریکانا با پایه های عمودی اشاره کرد.

پیشرانه این خودرو از موتور احتراقی، توربو، سوپرشارژر الکتریکی و ژنراتور استارتر تشکیل می شود.

علاوه براین، مرسدس بنز AMG GLE 53 مجهز به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم AWD است و صفر تا صد کیلومتر را در مدت زمان 5.3 ثانیه طی می کند.

7 حالت دامپینگ برای این شاسی بلند آلمانی در نظر گرفته شده که می توان از اسپرت، تریل، اسپرت پلاس و کامفورت نام برد.

لازم به ذکر است که این محصول مرسدس مجهز به سیستم تعلیق بادی بوده و امکان تغییر ارتفاع خودرو از سطح زمین به میزان 55 میلی متر وجود دارد.

کابین این مدل جدید مرسدس بنز میزبان امکانات فوق العاده ای است. روکش چرم مشکی و میکروفیبر قرمز، سیستم اینفوتیمنت MBUX و صندلی های اسپرت بخشی از آپشن های داخلی خودرو به شمار می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=172808
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه