«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مرسدس AMG GT 63 S با قدرت 880 اسب بخار!

خودرو مرسدس AMG GT 63 Sیکی از محبوب ترین سدان های بازار خودرو محسوب می شود اما به نظر می رسد که این برای شرکت تیونینگ Posaidon کافی نبوده و تغییراتی در آن اعمال کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو مرسدس  AMG GT 63 Sیکی از محبوب ترین سدان های بازار خودرو محسوب می شود اما به نظر می رسد که این برای شرکت تیونینگ Posaidon  کافی نبوده و تغییراتی در آن اعمال کرده است.

این سدان آلمانی به لطف توربوهای جدید، سیستم اگزوز free-flowing و ESU استوک، قدرتی برابر با 880 اسب بخار دارد. قابل توجه است که سیستم اگزوز free-flowing در مقایسه با نسخه های استاندارد کارایی بهتری داشته و در نهایت منجر به افزایش قدرت موتور می شود.

قدرت مرسدس AMG GT 63 S استوک به 630 اسب بخار می رسد که صفر تا 62 مایل برساعت را در مدت زمان 3.1 ثانیه طی می کند و به عنوان قدرتمندترین خودرو در خط تولید AMG مرسدس شناخته می شود.

اگرچه این سدان خانوادگی آلمانی با تریم استوک تاثیر گذار است اما به نظر می رسد که برای گروه Posaidon راضی کننده نبوده و در نتیجه منجر به ایجاد پکیج Posaidon RS 830 شده است.

پکیج RS 830 گروه تیونینگ Posaidon این محصول فروتن مرسدس را تبدیل به یک هیولای 830 اسب بخاری کرده که می تواند به خودروی رویایی هر خانواده ای تبدیل شود.

گروه تیونیگ Posaidon برای علاقه مندان قدرت و سرعت یک پکیج اضافی به همراه RS 830 در نظر گرفته که قدرت پیشرانه این  سدان را به 880 اسب بخار خواهد رساند.

تغییرات انجام شده در سدان AMG برای بسیاری از طرفداران قابل توجه بوده و باعث شده تا قدرت آن حتی بیشتر از یک خودرو سوپر اسپرت شود اما هزینه ای نزدیک به 24 هزار یورو به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185370
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه