میهن صنعت :

مرسدس G65 AMG زیر دستان متخصصین هامان

میهن صنعت : هامان؛ این تیونر مشهور آلمانی که اغلب به سراغ هموطنانش می‌رود؛ این بار تصمیم گرفته تا دستی به سر و گوش آخرین ورژن مرسدس G65 AMG بکشد و به افتخار نمایشگاه ژنو کت و شلواری تازه بر تن این کهنه‌کار کاری کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، طبق معمول اولین تغییرات در بدنه و بخش طراحی صورت گرفته تا بیننده در اولین نگاه متوجه تفاوت‌ها بشود. کاپوت جلو از فیبرکربن ساخته شده که علاوه بر هماهنگی با رنگ سیاه بدنه؛ با داشتن تنها 6.5 کیلوگرم وزن به کاهش کلی وزن خودرو نیز کمک می کند تا این SUV عظیم‌الجثه اولین قدم‌ها را برای سریع‌تر رفتن بردارد!

اضافه کردن رنگ طلایی به آینه های جانبی، اطراف محفظه چرخ پنجم، ورودی‌های هوای روی ستون و لبه‌ رینگ‌ها؛ ترفند ساده‌ای است که ابهت و جذابیت دوچندانی به G می‌بخشد. مهندسین هامان با تغییر مسیر خروجی اگزوز و آوردن آن به طرفین یک نوآوری جالب به خرج داده‌اند. استفاده از سه خروجی مستطیلی شکل و جاسازی آن‌ها در رکاب جدیدی که با چراغ‌های LED نیز پوشیده شده؛ در عین حال که با طرح کلی بدنه و المان‌های به کار رفته در آن هماهنگی دارد خود به عنصری واجد ارزش‌های بصری تبدیل شده است.

در داخل نیز به‌کارگیری پدال‌های اسپرت آلومینیومی، پنل‌های روی در طلایی، قطعات آلومینیومی براق و تیره حال و هوای بیرون خودرو را به کابین نیز کشانده تا سرنشینان در هر وضعیتی فراموش نکنند سوار بر چه چیزی هستند!

زیر کاپوت فیبرکربنی این آلمانی خشمگین، همان پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری که شاهکار مهندسین AMG است قرار گرفته که به لطف مجهز بودن به دو توربوشارژر می‌تواند 612 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.به گزارش پرشین خودرو البته اگر این میزان قدرت از چنین نیروگاه عظیم‌الجثه‌ای برای خریدار راضی کننده نباشد؛ وی می‌تواند با سفارش سیستم اگزوز سفارشی هامان این ارقام را به 702 اسب بخار و 1100 نیوتون‌متر افزایش دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13867
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه