مدیر مهندسی اورند پیشرو خبر داد:

مرکز نوآوری هلدینگ رایزکو راه اندازی می شود

مدیر مهندسی اورند پیشرو در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو تهران با اشاره به فعالیت های هلدینگ رایزکو و شرکت های تابع گفت: در بسیاری از فناوری های مربوط به محیط زیست قدم های خوبی توسط هلدینگ رایزکو برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر مهندسی اورند پیشرو در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو تهران با اشاره به فعالیت های هلدینگ رایزکو و شرکت های تابع گفت: در بسیاری از فناوری های مربوط به محیط زیست قدم های خوبی توسط هلدینگ رایزکو برداشته شده است.

 
مهندس اکبر شاهی در ادامه افزود : در بسیاری از فعالیت های خود شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهی را دعوت به همکاری کرده ایم و قصد داریم اینگونه از همکاری ها را گسترس دهیم.
 
وی گفت : مجموعه رایزکو به منظور تکمیل زنجیره توسعه محصولات خود قصد دارد تا به کمک یک تیم منسجم از نخبگان دانشگاهی، مرکز تحقیق و آینده پژوهی در حوزه خودرو را راه اندازی کند.
 
مدیر مهندسی اورند پیشرو در پایان افزود: از تمامی نخبگان دانشگاهی دعوت می کنیم تا از غرفه هلدینگ رایزکو در چهاردهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو تهران بازدید و در صورت علاقه مندی به هرگونه همکاری، اعلام آمادگی کنند تا پر کردن فرم های های همکاری ارتباط لازم با هلدینگ رایزکو برقرار شود.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188347
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه