«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مرگ مازراتی گرن توریسمو فرا رسید

پایان عمر مازراتی گرن توریسمو و گرن کابریو رسیده و این تولید کننده خودروهای لوکس برای بزرگداشت این دو مدل خود از رونمایی یک گرن توریسمو Zéda با ترکیب رنگ های آبی، مشکی و سفید خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پایان عمر مازراتی گرن توریسمو و گرن کابریو رسیده و این تولید کننده خودروهای لوکس برای بزرگداشت این دو مدل خود از رونمایی یک گرن توریسمو Zéda با ترکیب رنگ های آبی، مشکی و سفید خبر داد.

تغییر رنگ بدنه این گرن توریسمو و استفاده از سه رنگ بیانگر تحول و ورود مازراتی  به عصر جدید است. رنگ بدنه اطلسی این خودرو در عقب به سمت براق شدن در جلو خودرو حرکت کرده و خودروسازان این نتیجه را "متالورژی" می نامند.

این مدل برای سال های متمادی در خط تولید مازراتی قرار گرفتند. گرن توریسمو برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو سال 2007 رونمایی شد و پس از آن، این خودروساز الکتریکی مدل گرن کابریو را در نمایشگاه فرانکفورت سال 2009 معرفی کرد. از ویژگی های گرن تورر می توان به به طراحی پینین فارینا و پیشرانه وی 8 توسعه یافته فراری اشاره کرد.

مازراتی اعلام کرده که فروش سالیانه این کوپه و کانورتیبل از زمان ورود به بازار به ترتیب  28,805 و 11,715 دستگاه بوده است.

عبارت Zéda در زبان محلی مودنا ایتالیا به معنای حرف z است. این شرکت تلاش کرده تا نشان دهد که "هر پایانی، آغازگر راهی جدید است." زیرا کارخانه ی Viale Ciro Menotti در حال آماده شدن برای تولید خودروهای اسپرت جدید مازراتی در سال 2020 است.

گرن توریسمو و گرن کابریو با پیشرانه های تمام الکتریکی در کارخانه تورین تولید می شوند. مازراتی برنامه های زیادی برای سال های آینده دارد و به علاوه خودروهای اسپرت جدید لوانته، گیبلی و کواتروپورته قرار است در سال 2020 روانه بازار شوند.

علاقه مندان می توانند در سال 2021 منتظر کراس اوور جدید، نسخه کانورتیبل مدل پرفورمنس و نسل جدید گرن توریسمو باشند.از برنامه مازراتی در سال 2022 و 2023 می توان از معرفی نسخه به روزرسانی شده گرن کابریو و نسل جدید کواتروپورته و لوانته نام برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188429
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه