تن ماهی آلوده جان زیبا را گرفت

مرگ ملی پوش بانوان دوچرخه سواری بر اثر مسمومیت/ اهدای اعضاء بدن بانوی دوچرخه سوار

زیبا مهینی عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در سالهای 88 و 89 و یکی از اعضای تیم باشگاهی ترافیک در سال‌های پیش، صبح سه‌شنبه درگذشت.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر آنلاین : زیبا مهینی عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در سالهای 88 و 89 و یکی از اعضای تیم باشگاهی ترافیک در سال‌های پیش، صبح سه‌شنبه درگذشت.
خانواده او علت فوت را مسمومیت اعلام کردند.صفرزاده، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری ‌ درباره این حادثه گفت: در تماسی که با پدر مرحوم زیبا مهینی داشتیم وی عنوان کرد که دخترش به دلیل مسمومیت بر اثر خوردن تن ماهی در دانشگاه به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، جان خود را از دست داده است. زیبا مهینی در کارنامه ورزشی خود قهرمانی کشور و همچنین شرکت در کاپ آسیا را دارد و در سال‌های 88 و 89 عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری بوده است.
مراسم تشییع پیکر این ورزشکار جوان 26 ساله ساعت 8:30 فردا در پیست دوچرخه‌سواری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

میهن صنعت نیز به خانواده محترم مهینی تسلیت عرض می نماید.روحش شاد و یادش گرامی باد. 
اخبار تکمیلی
خواهر اين ملي‌پوش فقيد در اين باره به ايسنا گفت: پزشكي قانوني اعلام كرده بود كه اعضاي بدن خواهرم سالم است و مي‌توانيم آن‌ها را به بيماران اهدا كنيم.

وي ادامه داد: خانواده ما موافقت كرد تا اعضاي زيبا مهيني به بيماران مورد نياز اهدا شود و باقيات و صالحاتي براي او باشد.

مرحوم زيبا مهيني در كارنامه ورزشي خود قهرماني كشور و همچنين شركت در كاپ آسيا را داشت و در سال‌هاي 88 و 89 عضو تيم ملي دوچرخه‌سواري بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=757
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه