«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مزدا 3 تی سی آر با طراحی تهاجمی وارد میدان می شود

شرکت مزدا که یکی از خودروسازان نامی کشور ژاپن محسوب می شود، به تازگی از خودرو مسابقه ای هاچ بک Mazda3 TCR رونمایی کرد. خودرویی که قرار است در مسابقات استقامتی چهار ساعته هفته Rolex 24 به نام 2020 IMSA Michelin Pilot Challenge وارد پیست مسابقه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت مزدا که یکی از خودروسازان نامی کشور ژاپن محسوب می شود، به تازگی از خودرو مسابقه ای هاچ بک Mazda3 TCR رونمایی کرد. خودرویی که قرار است در مسابقات استقامتی چهار ساعته هفته Rolex 24 به نام 2020 IMSA Michelin Pilot Challenge وارد پیست مسابقه شود.

این مسابقه از 26 ژانویه سال 2020 کار خود را آغاز خواهد کرد و مزدا نیز با محصول جدید خود برای پیروزی حضور پیدا می کند. شرکت ژاپنی این مدل ریسینگ را برپایه خودرو استاندارد Mazda3 2019 توسعه داده و تنها در بخش کابین و ظاهر آن ارتقا بدنه ای صورت گرفته تا به یک مدل اسپرت تبدیل شود.

خودرو جدید مزدا از پیشرانه 4 سیلندر 350 اسب بخاری قدرت می گیرد و در کنار آن نیز برای عملکرد حرکتی بهتر از گیربکس شش سرعته دستی بهره گرفته شد. جزئیات بیشتری توسط مزدا ارائه نشد و انتظار می رود عملکرد خوبی در جریان مسابقه مورد اشاره اوایل سال 2020 به عنوان هاچ بک ریسینگ از خود نشان دهد.

انتظار می رود بزودی مزدا جزئیات بیشتری از این مدل ارائه دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188063
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه