«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مزداMX-30 الکتریکی در راه نمایشگاه توکیو

نخستین خودرو تمام الکتریکی مزدا با عنوان MX-30 رونمایی شد.ظاهر این محصول تازه وارد ژاپنی همانند کراس اوورهای دو درب اسپرت رایج است اما این خودرو به دلیل قابلیت های ویژه عنوان جذاب ترین خودروهای اسپرت RX-8 را یدک می کشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نخستین خودرو تمام الکتریکی مزدا با عنوان MX-30 رونمایی شد.ظاهر این محصول تازه وارد ژاپنی همانند کراس اوورهای دو درب اسپرت رایج است اما این خودرو به دلیل قابلیت های ویژه عنوان جذاب ترین خودروهای اسپرت  RX-8 را یدک می کشد.

نخستین بار است که یک خودرو الکتریکی با نشان مزدا معرفی می شود. اطلاعاتی در خصوص این خودرو منتشر نشده اما به نظر می رسد در زیر کاپوت این کراس اوور جمع و جور برای ورود به بازار اروپا یک موتور الکتریکی 143 اسب بخاری قرار بگیرد. پک باتری 35.5kWh برای مزدا MX-30 در نظر گرفته شده که به نظر می رسد رنج مسافتی این خودرو ژاپنی به 130 مایل برسد.

شرکت مزدا مدعی است که مدل MX-30 نوع خاصی از خودروهای الکتریکی است که بیش تر بر لذت رانندگی و رابطه میان خودرو و افراد تمرکز دارد.

برای ساخت کابین این نسخه تازه وارد از مواد سازگار با محیط زیست استفاده شده که به عنوان مثال، کنسول از چوب پنبه ای ساخته شده که برای تولید آن درختان قطع نشده اند. علاوه براین، برای تولید تریم های درب ها نیز از فیبر ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی بهره برده اند.

کابین مزدا MX-30 به لطف حذف ستون B دلبازتر شده وبه علاوه، کنسول این خودرو در مرکز خودرو به همراه صفحه نمایشگر 7 اینچی سیستم اینفوتیمنت دسترسی به فناوری های خودرو راحت تر کرده است.

لذت رانندگی با این محصول سامورایی ها به دلیل پیشرانه ی  MX-30’s e-Skyactivدوچندان شده و از سال آینده در اختیار مشتریان اروپایی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187769
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه