میهن صنعت:

مسافران آخر هفته بخوانند؛ محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

میهن صنعت: پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

جاده چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج یکطرفه است.

جاده هراز

تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و همچنین از ساعت 6 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا 1 بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.

محور دماوند

تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا24 دوشنبه 9 دی ماه 92 و همچنین از ساعت شش  الی 24 روزهای سه‌شنبه و جمعه مورخ 10 و 13 دی ماه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

جاده زاهدان – زابل

تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای دوشنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

جاده قدیم قزوین – رشت

تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 15 تا 23 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 23 روز سه‌شنبه و جمعه از محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس ممنوع است.

جاده آستارا – اردبیل

تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت7 تا 24 روز جمعه از محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

جاده سلفچگان – قم

تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از محور سلفچگان – قم ممنوع است و رانندگان این‌گونه وسایل می‌توانند از محور سلفچگان – ساوه تردد کنند.

مهر نوشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 ( فقط شهروندان تهرانی) و 88255555 (ده خط) بطور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. ضمن اینکه رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برف‌گیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن به همراه داشتن زنجیر از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان پیدا کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=36866
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه