میهن صنعت :

مشتری های ایرانی به دنبال محصولی با کیفیت هستند

میهن صنعت : مدیر فروش و بازاریابی گروه لوازم خانگی بوش : مشتری های ایرانی به دنبال محصولی با کیفیت هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آرک ارزوروملوقلو، مدیر فروش و بازاریابی گروه لوازم خانگی بوش با «فرصت امروز» درباره بررسی این شرکت از بازار لوازم خانگی ایران ایران به گفت‌وگو پرداخت که در زیر می‌خوانید :

نتیجه بررسی شما از بازار ایران چیست؟
موضوعی که من در بازار ایران به دست آوردم این است که مشتری‌های ایرانی به دنبال محصولی با کیفیت و با خدمات پس از فروش خوبی هستند و برای کیفیت کالا نیز ارزش زیادی قائل هستند.

بررسی‌های من باعث شد به این نتیجه برسم افرادی که در حومه شهر و شهرستان‌ها زندگی می‌کنند برای خرید کالای مورد نیاز خود مجبور هستند کیلومترها مسیر را تا تهران طی کنند تا به محصول مورد نظر خود برسند که به نظر من این موضوع درست نیست زیرا باید برای خریدار ارزش قائل باشیم. به همین دلیل است که ما خریداران را در مرکز توجه خود داریم و قدم‌های خود را براساس نیاز خریدار تنظیم می‌کنیم.

نظر شما درباره خریداران ایرانی و سلیقه آنها چیست؟

خریدار آگاه و به دنبال خرید محصولی با قیمت منطقی است و همچنین به دنبال خرید محصول از فروشگاهی تمیز و شیک و همچنین برخوردی گرم و نیازمند دریافت اطلاعات کامل نسبت به همه محصولات فروشگاه است. وظیفه ما این است که کلیه این نیازها را در یک بسته کامل در اختیار مشتری بگذاریم.

ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا مشتری در پایان از خرید خود راضی باشد زیرا یک خریدار ماشین ظرفشویی تنها به دنبال خرید محصولی برای شست‌وشوی لباس‌های خود نیست بلکه می‌خواهد یک محصول جدید با تکنولوژی روز خریداری کند و همچنین از خرید خود راضی باشد. این موضوع درباره همه محصولات لوازم خانگی صادق است.

به دنبال ورود دانش و تکنولوژی این محصولات به ایران هستید یا خیر؟

ایران کشور مهمی است و نباید به دنبال واردات صرف محصولات باشد و گروه ما باید علاوه بر اینکه به دنبال انتقال دانش و تکنولوژی باشد برنامه‌ای هم برای تاسیس کارخانه در ایران داشته باشد.

سرمایه‌گذاری ما قدمی برای ورود به ایران است که در ادامه فعالیت‌های تولیدی را آغاز خواهیم کرد.

آیا طی مدت تحریم‌ها بازار ایران را مورد بررسی و رصد قرار دادید؟

بله. تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران نیازمند رقیب هستند که ورود ما می‌تواند کمک زیادی به آنها داشته باشد تا خدمات بهتر و با کیفیت بالاتری به مشتریان ارائه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=84923
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه