«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مشخصات بیوئیک انکور GX اعلام شد

عموما پیشرانه‌های سه سیلندر با حجم یک لیتر در اروپا بر روی خودرو‌های کامپکت و ساب کامپکت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عموما پیشرانه‌های سه سیلندر با حجم یک لیتر در اروپا بر روی خودرو‌های کامپکت و ساب کامپکت قرار می‌گیرد. به طور مثال فورد نیز پیشرانه‌های سه سیلندر اکو بوست خود را بر روی مدل‌های موندئو و فیستا ST نصب می‌کند. اما همین مورد در آمریکای شمالی برعکس است و شما کمتر خودرویی با پیشرانه سه سیلندر مشاهده می‌کنید. تنها مدل‌هایی مانند فورد فیستا، اکو اسپرت، فوکوس، میتسوبیشی میراژ و ب‌ام‌و i8 در آمریکا با این نوع پیشرانه تولید می‌شوند.

به تازگی یک مدل دیگر به این لیست اضافه شده خواهد شد و آن هم بیوئیک انکور GX 2020 با دو پیشرانه سه سیلندر مجهز به توربو چارجر است. زمانی که بیوئیک کراس‌اوور انکور GX را در اواخر ماه می معرفی کرد هیچ اطلاعاتی راجع به پیشرانه این خودرو منتشر نکرد اما امروز اطلاعات دقیقی از دو پیشرانه این خودرو منتشر شد. یکی از پیشرانه‌های انکور 1.2 لیتر حجم دارد و توان تولید 137 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را داراست.

پیشرانه قدرتمند‌تر انکور 1.3 لیتر حجم دارد و 155 اسب بخار قدرت و 236 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو این پیشرانه‌ها به یک گیربکس CVT مجهز هستند که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. گفته می‌شود بیوئیک قصد دارد نسخه‌های مجهز‌تر را با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به بازار ارائه کند. بیوئیک اظهار کرده است که 90 درصد از فروش خودرو‌ها در آمریکا در کلاس شاسی بلند‌ها بوده و به همین علت بیوئیک انکور را به برنامه‌های خود اضافه کرده است. تولید این خودرو اوایل سال آینده انجام خواهد شد و اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر آن نیز کمی قبل‌تر منتشر خواهد شد. پیشبینی می‌شود قیمت انکور 23.200 دلار باشد که نسبت به مدل Envision با قیمت 31.995 دلار مقرون به صرفه‌تر باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182844
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه