«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مشخصات خودرو SWM G05 / خودروی جدید سیف خودرو رسما معرفی شد + تصاویر

بعد از انتشار تصاویری از یک خودروی شاسی بلند که با استتار مخصوص تردد می کرد، سیف خودرو با معرفی این محصول به حدس و گمان ها در خصوص این خودرو پایان داد. هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این محصول وجود ندارد اما در ادامه این گزارش به معرفی مشخصات خودرو SWM G05 سیف خودرو خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بعد از انتشار تصاویری از یک خودروی شاسی بلند که با استتار مخصوص تردد می کرد، سیف خودرو با معرفی این محصول به حدس و گمان ها در خصوص این خودرو پایان داد. هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این ماشین جدید سیف خودرو وجود ندارد اما در ادامه این گزارش به معرفی مشخصات خودرو SWM G05 سیف خودرو خواهیم پرداخت.

مشخصات خودرو SWM G05 سیف خودرو

برند SWM  را باید یکی از جدیدترین خودروهای وارد شده به بازار ایران بدانیم، خودرویی که اندکی بیش از یک سال پیش و با هدف جایگزینی با محصولات بیسو عرضه شد. حالا سیف خودرو محصولات این برند را با معرفی یک مدل دیگر، وارد مرحله جدیدی کرده است.


با ورود SWM G05 به سیف خودرو، این شاسی بلند سایز بزرگ در کنار G01 و G01F قرار می گیرد تا سبد محصولات سیف خودرو تنوع بیشتری پیدا کند.


سیف خودرو که این روزها به واسطه تولید منظم توانسته است تا رضایت مشتریان این شرکت را کسب کند،  با معرفی یک محصول دیگر از این برند نشان داد که برنامه ریزی های این شرکت با برند SWM بلند مدت خواهد بود و احتمالا خودروهای SWM  تا سال ها در بازار ایران خضور خواهد داشت.

مشخصات خودرو SWM G05 سیف خودرو


در ابتدا بد نیست اشاره ای به این برند جدید چینی ایتالیایی داشته باشیم که از صنعت موتورسیکلت سازی وارد عرصه تولید خودرو شده است و همچون بورگوارد در تلاش است تا هویت اروپایی خود را بیش از ژن چینی به نمایش بگذارد.
این تلاش با استفاده از نشان هایی نظیر پرچم سه رنگ ایتالیا و طراحی ایتالیایی نمود پیدا می کند.


این خودرو با طول 4750 میلیمتر، عرض 1860 میلیمتر، ارتفاع 1780 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2750 میلیمتری در رده شاسی بلندهای سایز بزرگ موسوم به لارج تورینگ قرار می گیرد که به راحتی 7 سرنشین را در خود جای می دهد و همین امر می تواند موجب دستیابی به محبوبیت در بازار ایران شود.


ترکیب چیدمان صندلی ها در این امر بسیار مهم است چرا که بیش از این از یک محصول 7 نفره با چیدمان صندلی 2، 2، 3 در بازار ایران استقبال نشد و شرکت تولید کننده خودرو مجبور به اعمال تغییر در ترتیب صندلی های خودرو شد. شاسی بلند SWM G05 با ترتیب و چیدمان 2، 3، 2 عرضه خواهد شد که دو صندلی آخر امکان باز و بسته شدن و افزایش فضای بار این خودرو را ممکن می کند.

مشخصات خودرو SWM G05 سیف خودرو


این کراس اوور که چند وقتی می شود با پلاک گذر موقت در حال گذراندن مراحل تست خودرو است با پیشرانه لیتری توربو شارژر می تواند ۱۵۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید کند. توان تولیدی با یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.


شاسی بلند جدید سیف خودرو نیز همچون سایر رقبای چینی در بازار ایران با طیف گسترده ای از امکانات به بازار عرضه خواهد شد که می توان به ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، سامانه شناسایی اجسام متحرک و زنده در اطراف خودرو، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی، جلو آمپر دیجیتال، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، تریم داخلی چرم مصنوعی،  کروز کنترل، نمایشگر عمودی لمسی، تهویه اتوماتیک تک کاناله با تنظیمات مستقل فن برای ردیف دوم و سوم، کامپیوتر سفر، سقف پانوراما، تنظیم حالت رانندگی و سنسور نور به عنوان بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو اشاره کرد.

مشخصات خودرو SWM G05 سیف خودرو


بدیهی است آنچه در این مطلب  در خصوص امکانات رفاهی و ایمنی SWM G05 آورده شده است ممکن است با امکانات نهایی این خودرو در زمان عرضه مطابقت نداشته باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208707
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه