«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مشخصات کامل گوشی پرچمدار ال جی ولوت منتشر شد

شرکت ال جی مشخصات کامل گوشی پرچمدار جدید خود با عنوان ولوت را پیش از رونمایی رسمی در هفته آینده منتشر کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت ال جی مشخصات کامل گوشی پرچمدار جدید خود با عنوان ولوت را پیش از رونمایی رسمی در هفته آینده منتشر کرد.طبق گفته ی این شرکت کره ای، گوشی هوشمند ال جی ولوت از صفحه نمایشگر 6.8 اینچی اولد بهره برده است.

گوشه های قاب و صفحه نمایشگر ال جی ولوت منحنی بوده و به همین دلیل بسیار خوش دست بوده و عرض آن برابر با 74.1 میلی متر است. علاوه براین، این غول فناوری جهان اعلام کرده که این گوشی تازه وارد مجهز به اسپیکرهای استریو بوده و امکان کنترل و تنظیم صدا با استفاده از نرم افزارهای هوش مصنوعی فراهم شده است.

همان طور که در مطالب پیش گفته شد، طراحی گوشی هوشمند ال جی ولوت اسپرت بوده و از سه دوربین عقب برخوردار است که چیدمان و نحوه قرارگیری دوربین ها با عنوان "دوربین به‌فرم قطره‌ی باران" شناخته می شود. دوربین های عقب به ترتیب 48، 8 و 5 مگاپیکسلی یوده و به علاوه از یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی نیز بهره می برد.

براساس اعلام شرکت ال جی، دوربین های این گوشی پرچمدار به قابلیت  ASMR تجهیز شده که در نتیجه کاربران همگام ضبط ویدیو کیفیت صدای بهتری در اختیار دارند. از دیگر ویژگی های ال جی ولوت می توان از باتری 4,300mAh، چیپست اسنپدراگون 765G کوالکام و جک هدفون نام برد.

امکان دسترسی به 8GB رم، 128GB حافظه داخلی و میکرو اس دی با پشتیبانی 2TB حافظه به همراه پورت یو اس پی Type-C برای مشتریان این گوشی جدید کره ای فراهم شده است. مشتریان می توانند در صورت تمایل صفحه نمایش دوگانه و یا قلم را نیز سفارش دهند.

گوشی هوشمند ال جی ولوت در 4 رنگ سفید، سبز، غروب آفتاب و خاکستری از 15 می در اختیار مشتریان کره جنوبی قرار می گیرد و تاکنون قیمت و یا زمان عرضه آن به بازار جهانی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194753
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه