«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مشخصات کیا اسپورتیج 2018 منتشر شد

شرکت خودروسازی کیا مشخصات و قیمت مدل 2018 اسپورتیج را منتشر کرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی کیا مشخصات و قیمت مدل 2018 اسپورتیج را منتشر کرد .

این مدل به واسطه فیس لیفت انجام شده، ظاهر دلنشین تری نسبت به نسل قبل پیدا کرده است.

نسل جدید کیا اسپورتیج با 6 آپشن و 5 پیشرانه متفاوت عرضه می شود.

با توجه به این که تغییرات ظاهری این محصول چشم بادامی ها نامحسوس است اما در نمای کلی این خودرو تاثیر گذار بوده است.

 از جمله تغییرات آن می توان به بامپرهای پایین سپر اشاره کرد که جلوه ای زیبا به آن بخشیده اند.

در نمای عقب نسخه فیس لیفت اسپورتیج چراغ های LED جدید خودنمایی می کنند .

همچنین برای این خودرو پنج رنگ جدید در نظر گرفته شده است.

رینگ های 16، 17 و 18 اینچی را نیز به دیگر تغییرات این محصول کره ای اضافه کنید.

مدل استاندارد این نسخه اسپورتیج از چرخ های 16 اینچی بهره می برد و دارای آپشن هایی از جمله سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم اینفوتینمنت با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سیستم کنترل تریلیر است .قیمت این مدل با پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری 20305 پوند و با پیشرانه دیزلی 21595 پوند است.

مدل فول آپشن دارای امکاناتی نظیر چرخ های 17 اینچی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، مسیریاب ماهواره ای، شیشه های دودی، آینه های برقی، گرمکن صندلی های جلو، سنسور باران، تهویه دوگانه و سیستم کنترل خروج از خط است. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل 22405 پوند است.

تریم بعدی اسپورتیج دارای نمایشگر 8 اینچی، سقف پانوراما، صندلی های برقی با روکش چرمی، ورود بدون کلید، سیستم صوتی JBL و دوربین 360 درجه، چرخ های 19 اینچی، قاب گلگیر مشکی، چراغ های LED، سیستم جلوگیری از برخورد از جلو و سیستم تشخیص عابر پیاده است و با توجه به آپشن ها از قیمت 27260 پوند شروع می شود.

تریم چهارم کیا اسپورتیج نیز دارای رینگ های 19 اینچی، قاب گلگیر مشکی، چراغ های LED، سیستم جلوگیری از برخورد از جلو و سیستم تشخیص عابر پیاده است.

همچنین کیا مدل جی تی لاین را به عنوان مدل اسپورت تر اسپورتیج نیز به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت این مدل ها نیز از 25510 پوند شروع خواهد شد.

مدل جی تی لاین اس نیز از آپشن هایی نظیر تهویه صندلی، مه شکن های LED، گرمکن فرمان، شارژر وایرلس گوشی و فرمان D شکل برخوردار است و قیمتی معادل 31645 پوند خواهد داشت.

علاوه بر این کیا یک مدل ویژه  برای تولد 25 سالگی اسپورتیج در نظر گرفته است که این مدل با نام Edition 25 به بازار عرضه خواهد شد . پیشرانه در نظر گرفته شده برای آن 1.6 لیتری توربو تزریق مستقیم خواهد بود. قیمت این مدل نیز از 32545 پوند شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=156865
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه