«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مشخصات کیا سورنتو 2020 لو رفت

کیا سورنتو 2020 بدون پوشش استتاری شکار دوربین عکاسان جاسوسی شد و دیگر لازم نیست که برای اطلاع از جزییات آن تا رونمایی رسمی منتظر ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کیا سورنتو 2020 بدون پوشش استتاری شکار دوربین عکاسان جاسوسی شد و دیگر لازم نیست که برای اطلاع از جزییات آن تا رونمایی رسمی منتظر ماند.

کیا سورنتوی جدید در مقایسه با نسخه رایج خود ظاهر ماجراجویانه تری دارد. نسخه موجود در بازار این خودرو کره ای از ظاهر منحنی تری برخوردار بود و نسل جدید برخلاف کیا سورنتو پیشین دارای ظاهری مخروطی شکل است.

جلو پنجره ای این محصول جدید کیا نیز میزبان تغییرات جدیدی است و در مقایسه با مدل قبلی طراحی پیچیده تری داشته و تا لبه های چراغ ها جلو کشیده شده است.

خطوط واضح تری در ظاهر این خودرو به چشم می خورد و به علاوه یک اسپویلر عقب و ریل های ظریف سقف نیز قابل توجه است. دو چراغ عمودی و بزرگ و خروجی اگزوز ذوذنقه ای شکل نیز در نمای عقب خودرو جلب توجه می کند.

کیا قرار است که مدل 2020 کیا سورنتو را با چندین پیشرانه روانه بازار کند. پیشرانه های بنزینی 4 سیلندر 2.5 لیتری، توربوشارژر 2 لیتری 4 سیلندر و توربوشارژر 2.5 لیتری برای این محصول کره ای در نظر گرفته شده است.

علاوه براین، امکان سفارش نسخه توربو دیزل 2 و 2.2 لیتری و پیشرانه های پلاگین هیبریدی و هیبریدی نیز برای مشتریان به وجود آمده است. این خودرو تازه وارد در 17 فوریه سال جاری روانه بازار کره جنوبی می شود و در اواخر سال 2020 و یا اوایل 2021 به نمایشگاه های آمریکا راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190775
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه