رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل خطاب به رانندگان

مشكلاتتان را از طریق پیامك 3000020 به ما بگویید

میهن صنعت : رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از رانندگان فعال حمل و نقل عمومی درخواست كرد تا از طریق پیامك 3000020 نقطه نظرات و مشكلات خود را برای اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم با ستاد در میان بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، سید مجتبی شفیعی با اعلام خبر آغاز طرح تكریم رانندگان حمل و نقل عمومی در كشور، گفت: این طرح به عنوان یك طرح ویژه در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و با همكاری وزارتخانه های كشور، راه و شهرسازی، وزارت رفاه، كار و تامین اجتماعی، استانداری ها، شهرداری ها و تشكل های صنفی رانندگان بخش حمل و نقل عمومی اجرایی می شود.

وی با اشاره به تاكید رئیس جمهوری مبنی بر رسیدگی جدی به دغدغه های شغلی رانندگان حمل و نقل عمومی گفت افزود: با توجه به حضور دو میلیون راننده تاكسی، اتوبوس، مینی بوس، كامیون، آژانس و وانت بار در كشور لازم است با هدف كاهش مشكلات معیشتی، رفاهی و دغدغه های شغلی این قشر، توجه جدی تری در این زمینه به عمل آید.

شفیعی ادامه داد: می توان با ابزارها و اختیارات قانونی موجود، اقدامات موثری به منظور كاهش دغدغه های معیشتی رانندگان به عمل آورد.

این مقام مسئول یادآور شد با اجرای كامل مصوبه انجام تبلیغات در ناوگان تاكسیرانی شهری می توان در آمد حاصل این كار را به طور متوسط ماهیانه تا 500 هزار تومان افزایش داد.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت یكی دیگر از دغدعه های رانندگان را وجود نگاه انتفاعی به این بخش از خدمات صنفی رانندگان دانست و تاكید كرد: یكی از برنامه های پیش رو موضوع ساماندهی و رسیدگی به مبالغ دریافتی از رانندگان تحت عناوین مختلف شارژ، كمیسیون و تعرفه خدمات در این بخش می باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نوع تسهیلات ارائه شده در سالهای اخیر گفت: پرداخت 50درصد بیمه رانندگان فعال در عرصه حمل و نقل، پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان و ایجاد مراكز خدماتی و رفاهی از موضوعات مورد حمایت دولت است كه در آینده با جدیت بیشتر برای این قشر خدوم پیگیری خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، شفیعی با اشاره به راه اندازی سایت جامع رانندگان در آینده نزدیك افزود: به زودی در این خصوص اطلاع رسانی كامل انجام می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11537
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه