میهن صنعت :

مشورت با رییس جمهور برای خرید یک خودرو !

میهن صنعت : یکی از کاربران نفت نیوز با ارسال یادداشتی خطاب به آقای احمدی نژاد رییس جمهوری کشورمان از وی خواست در خصوص خرید یک دستگاه خودرو تندر 90 از شرکت ایران خودرو وی را از بلاتکلیفی خارج کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت؛ متن یادداشت این کاربر محترم که از همکاران صنعت نفت هستند به این شرح است:

جناب آقای احمدی نژاد رییس جمهوری محترم مشورت با رییس جمهور برای خرید یک خودرو !

با سلام؛
به استحضار می رساند اینجانب در 14 آیان ماه 91 برای پیش خرید تندر 90 مدل E2 ثبت نام کرده و مبلغ 10 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز و قسط دوم نیز به مبلغ پنج میلیون تومان در 12 دیماه 91 واریز گردید.
تا این تاریخ و حتی مدتی بعد ار واریز قسط دوم قیمت خودروی یادشده در این شرکت 21 میلیون و 400 هزار تومان بود.
قرار بود در بهمن ماه سال جاری(91) این خودرو طبق قرارداد تحویل شود ولی متاسفانه از شرکت یادشده پیامکی ارسال و متعاقب آن از نمایندگی تماس گرفتند که ایران خودرو در سال جاری تندر 90 تولید نمی کند و شما می توانید یکی از ماشین های سمند یا پژو 405 را به قیمت روز! انتخاب نمایید در غیر این صورت برای دریافت تندر 90 باید حداقل تا اردیبهشت 92 صبر کنید.
اینجانب نیز عدم تمایل خود را از طرح جایگزین پیشنهادی اعلام نمودم.
مجدداً امروز چهارشنبه(23 اسفند) از شرکت یادشده دعوتنامه ای ارسال و اعلام شد خودروی شما آماده تحویل است ولی باید مبلغ 19 میلیون و 125 هزار و 700 تومان- علاوه بر 15 میلیون تومان واریزی زمان پیش ثبت نام- بعنوان مابقی قیمت خودروی یادشده واریز کنید؛ یعنی در مجموع بیش از 34 میلیون تومان!!
جالب توجه اینکه به خود مسئول نمایندگی ایران خودرو گفتم شما چقدر این خودرو را می خرید؟ تصریح کردند ما خرید نداریم ولی تندر صفر مدل یادشده را موجود داریم و 32 میلیون تومان می فروشیم!! ( یعنی دو میلیون تومان زیر قیمت اعلام شده کارخانه)
حال این سئوال مطرح می شود:
1) وقتی بنده بعنوان مشتری ایران- خودرو؛ هر دو قسط پیش فروش خودروی خود را (مبلغ 15 میلیون تومان) قبل از افزایش قیمت ها به حساب این شرکت واریز نمودم آیا نباید خودروی بنده نیز به همان قیمت زمان واریز وجه (21 میلیون و 400 هزار تومان) محاسبه و تحویل گردد؟!
2) ایران خودرو بابت پیش فروش این ماشین نه تنها سودی به بنده نداد بلکه در کمال تعجب بیش از 2 میلیون تومان نیز قیمت آنرا بیش از قیمت روز نمایندگی خودشان برای ما محاسبه نموده است؟!
3) وقتی شرکت یادشده سر موعد به تعهدات خود عمل نکرد و خودرو را تحویل نداده بود؛ در بهمن ماه سال جاری با بخش رسیدگی به شکایات این شرکت تماس گرفتم و آقایان مدعی شدند به دلیل تحریم ها تا سال 92 تندر تولید نمی کنند؛ حالا چطور شد که با افزایش قیمت ها این خودرو به وفور عرضه شده است؟!
4) در پایان از جنابعالی تقاضامند است بنده را راهنمایی بفرمایید که در برابر این اقدام به تعبیر رییس جمهوری محترم "خیلی بد" ایران خودرو که خودروی تحویلی بنده را نه تنها به قیمت روز ثبت نام و حتی قیمت روز تحویل محاسبه نمی کنند بلکه دو میلیون تومان هم بالاتر از قیمت نمایندگی خودشان می خواهند به بنده تحمیل نمایند چه واکنشی داشته باشم؟
از بذل محبت جنابعالی سپاسگزارم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14282
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه