میهن صنعت:

مشکلات بی‌پایان در چین و محکومیت به پرداخت خسارت

فدراسیون قایقرانی ایران در ارتباط با قایق های رویینگ خریداری شده با مشکل جدیدی روبروشده و به دلیل دیرکرد، متحمل پرداخت ضرر و زیان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فدراسیون قایقرانی در سال های گذشته اقدام به خرید تعدادی قایق رویینگ کرده است که البته به دلیل اینکه تسویه حساب انجام نشده این قایق ها همچنان در چین مانده است. زمانی که علیرضا سهرابیان ریاست فدراسیون را برعهده گرفت به دنبال این بود با تامین منابع مالی لازم این قایق ها را بتواند وارد ایران کند تا رویینگ سوارها از آنها استفاده کنند. در این میان وزیر ورزش هم در بازدیدی که از اردوی تیم ملی قایقرانی داشت اعلام کرد با رییس کمیته ملی المپیک بخشی از هزینه ها را تقبل کرده اند تا این مشکل حل شود. اما به نظر می رسد مشکل این قایق ها تمامی ندارد و اکنون فدراسیون با مسئله دیگری در مورد این قایق ها روبرو شده است.

 علیرضا سهرابیان درباره تعیین تکلیف قایق های رویینگ مانده در چین به ایسنا گفت: مبلغی را آقای صالحی امیری پرداخت کرد و کمکی هم وزیر ورزش داشت و در حال انجام کارها  هستیم تا پول قایق ها را پرداخت کنیم اما مشکلی که وجود دارد این است چون قایق ها سال ۹۶ خریداری شده است، شرکت مربوطه به دلیل دیرکرد مقداری ضرر و زیان برای ما مشخص کرده است. یکی از بزرگترین ضرر ها برای ما این است که شرکت مربوطه قرار بود در مسابقات برون مرزی قایق ها را به صورت رایگان در اختیار ما بگذارد اما این موضوع را به دلیل دیر کرد کنسل کرده است. اکنون برای مسابقات قهرمانی آسیا  کره جنوبی آن طور که برآورد کردیم باید ۱۴ هزار دلار پرداخت کنیم تا قایق ها را در اختیارمان قرار دهند و بتوانیم از قایق ها استفاده کنیم.

سهرابیان همچنین گفت: کاش ما به آیندگان احترام بگذاریم و اگر می خواهیم کاری انجام دهیم، همان موقع انجام شود تا افرادی که می خواهند برای آینده کار کنند را به دردسر نیندازیم. همچنین مشکلات مالی و روحی به وجود نیاوریم تا افراد دیگر دچار زحمت شوند. از خدا می خواهم زمانی که از فدراسیون می روم چنین مشکلاتی برای افراد بعد از خودم نگذارم./ ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183980
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه